Wij willen dit weekend gaan shoppen in Rotterdam (en omgeving) voor babykamermeubilair, maar op de een of andere manier kan ik niet echt geschikte zaken vinden. Wie heeft er tips?
Baby & Tiener (al vind ik die in Sliedrecht tien keer beter) Prénatal (kleine winkel in de stad, grote op het Alexandrium)
prenatal warenhuis?? aan de watermanweg... verder heb je Baby & Tiener Megastore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! Heb ik zowat alles gekocht (door de jaren heen) maar zou ik zelf niet naar vestiging in Rotterdam gaan.. Ben daar nu 1x geweest... en sliedrecht echt tig malen beter... verder heb je babydump sindskort in spijkenisse zitten... Vestigingen | Baby-Dump
En Sliedrecht is zo'n 20 minuutjes rijden vanaf Rotterdam, je kunt er gratis parkeren dus benzine verdien je zo terug.
Veel plezier....!!!! (babydump spijkenisse is trouwens ook gratis parkeren.. en zit op woonboulevard..... als je daar keertje wil kijken... want babyshoppen blijft toch altijd leuk..... )
Een straat verder in Sliedrecht zit Loods 5, die hebben ook nog wel een leuke kinderafdeling, zij het wat aan de prijzige kant...