Oh een ster Nina wil ik wel ik spaar namelijk manen en sterren, dat is het thema van de babykamer. Dus ik heb de maan en nijn uit de andere serie en ik wil graag de ster nina. Ik heb denk ik nog wel een oude nijn, nieuwe heb ik helaas (nog) niet om te ruilen.
hoi, het liefst wil ik ruilen, wil nl. ook mijn verzameling compleet hebben.... Loeki2, welke van de oude serie heb je dan?
Oh dat moet ik even kijken, welke heb je? Ik heb misschien wel 2 nijntje onder een paraplu, is die nieuw?
Kreeg pb berichtjes, maar mijn nijntjes heb ik al niet meer, sorry. Als ik ze weer heb laat ik het meteen weten! Succes met sparen!
Ik heb nijntje op schaatsen dubbel. Ik heb nog maar 3 nijntjes(waarvan 1 dubbel) Ik wil mijn schaatsnijn wel ruilen tegen een andere. De slee heb ik al. Groetjes Jacqje
@ jacqje, Ik heb de donkere nijntje op een ster dubbel, en zoek de nijntje op de schaats nog. Misschien kunnen we ruilen?
Hallo, ik heb het donkere nijntje met ster, de sneeuwman en nijntje op de slee. Wie wil ze (eventueel in ruil voor etosbabyzegels)