Niet te geloven dit.....via mijn werk een grote bestelling gedaan bij Bruna en dus ongeveer 380 Nijntjes gekregen en in de hele doos is geen olifantennijn te vinden
helaas, ik heb voor mijn 2 kindjes nijntjes en de rest is onder andere collega´s verdeeld Heb er maar 10 om te ruilen en nergens meer de knuffels te krijgen Heb inmiddels al 1 olifantje gevonden en geruild. Dus 1 serie compleet.... nu nog 1 olifant, vakantie en winternijn te gaan.
Dat is me net wat te ver om ze te halen, ze zijn voor de jongeren van de instelling waar ik werk . Heb de directie van Bruna al aangeschreven
hey goed idee! ik hoop dat het lukt...dan zijn de mensen ook weer blij succes...enne laat ff weten of het gelukt is.
Ik hoop ook dat het lukt, was een tip van een brunavestiging. Klantenservice stuurt er ook al 4 op Ik laat het wel weten als ik een reactie heb Verder ben ik nog op zoek naar winter nijntje, graag te ruilen tegen spooknijntje kleurnijntje koninginnijntje kadonijntje speelnijntje muzieknijntje of winnijntje wie kan mijn helpen om mijn 2e serie compleet te maken?
ik heb pas al mijn nijntjes verkocht...22 nijntjes voor 25 euro! leuke handel...ik kan je helaas niet helpen
ik heb ook maar wat biedingen op marktplaats gezet voor winternijn, dat is het geld dan ook niet als ik zowat 2 series gratis heb gehad...hahahaha maar 25 euro is wel weer lekker terugverdiend leuke foto´s trouwens, we hebben dezelfde babymeubels al zijn die van ons nog van de oudste spruit geweest
Ik heb een stuk of 10 Nijntjes met cadeautje en een stuk of 8 Nijntjes met Beer (verder alleen eentje met streepjestrui ) Iemand ruilen?
Ik heb twee nijntjes met een frisbee of zo (heb geen idee wat ze vast heeft) en een lezende nijntje. PB maar als ik je blij kan maken.