met 2 keer de N. Ik lees het als "kleine Finn", dus dan zou ik eventueel een N missen bij de andere schrijfwijze.
Bedankt voor jullie reacties, ik vind dus 2x een n ook veel beter staan eigenlijk, het leest ook als kleine Finn aangezien naarmate hij ouder word ik het te kinderlijk Finnley dus word het automatisch Finn. Thanks
Waarom ga je dan niet voor Finn? Anders heeft je zoon later wel een "kinderachtige" naam, en daar ben je je nu al van bewust...
Daar zeg je me wat haha, ik vind Finnley echt een hele leuke naam maar ik had al Finn in me gedachte totdat mijn schoonmoeder zei..........dat haar vriendins kleinzoon zo heet, wij wisten dat niet en mijn schoonmoeder wist niet dat wij die naam in gedachte hadden. Iig balen was dat en dacht ik nou dan verlengen we de naam, wat jij zegt klopt als een bus eigenlijk.
Maar dan nog iets, origineel is het Finley, zelfs google verbeterd die naam als ik Finnley intik komt er Finley omhoog desondanks staat Finnley beter maar Finn betekend blond en Finley eerlijk, witte krijger., ik vind namen uitzoeken een ontiegelijk moeilijk iets zeg
Ik vind Finley mooier (obviously ) Wij vonden Finnley niet zo mooi staan, omdat wij het dan ook aan een meid gegeven hebben. Hier is het ook af en toe Fin ipv Finley, maar wij 'schrijven' nooit de afkortingen, anders hadden we misschien wel Finnley gedaan. (Vind het gek om Finley te heten en als afkorting dan Finn te hebben, bijv als roepnaam Finn en doopnaam Finley, dan zou ik doopnaam Finnley doen.) Als je me nog snapt xD
Ik vind Finn echt 1000x mooier dan Finnley/Finley...zou het niet langer maken omdat iemand anders zijn/haar zoontje zo al heeft genoemd... Maar moest ik kiezen, zou ik wel voor Finley gaan...Finnley vind ik niet zo mooi geschreven... Maar nogmaals, ik zou gewoon voor Finn gaan!
hahahaha ooh jeetje maar dan heb je paard wel een hele mooie naam. Wat betreft verlengen of gewoon Finn noemen , als we hem Finn noemen komt er sowieso een 2de naam bij, iets wat bij Finnley niet kan vind ik, ik ben nou helmaal aan het twijfelen geraakt hahaha
Ik heb Finnley met 2 keer n gestemd, want als je de naam afkort wordt het Finn dat vind ik echt veel mooier dan Fin!