beetje gek, ik ben heel bang voor de 20 weken echo. Zoals eerder geopend topic maar we zijn ook met naam bezig. We weten dat het een jongen wordt. We hebben al een dochter Liv. Nu kwam mijn man met de naam Puk voor een jongen. Wat vinden jullie?
Dat vind ik eerder een meisjesnaam... daarnaast leuk voor een baby maar minder als ie groter is, sorry! (ukkepuk..)
Ken meerder meisjes die puk/puck heten. Dus voor mijn gevoel geen jongensnaam. Maar zoals met alle namen, alles kan!
Hoi hoi In de omgeving waar ik woon is puck zeker een jongens naam die gebruikt word alleen dag wel geschreven met ck. Ik vind puck ene leuke naam. Bij mij op school zat vroeger een hele stoere gaat die puck heette! Andere ideetjes kort maar stoer en niet zo standaard .. Mink Melle Jip Tijl Boas Sepp Cis Sill
Vind t ook meer een meisjesnaam. Muck (van Kim Kotter ) moest ik even aan wennen maar vind ik nu wel een leuke jongensnaam
Ik vind het helemaal geen mooie naam, al helemaal niet voor een volwassene. Ik zou de naam hooguit aan een hond geven, sorry.
Oei nee dat vind ik echt niks. Geen naam voor een jongen en eigenlijk ook niks voor een meisje. Puk/Puck staat voor mij gelijk aan ‘klein kindje’.