We zoeken een jongensnaam die bij Tess past. We twijfelen tussen Lars en Bent. Lars vind ik mooi, maar enorm populair hier (België) Bent vind ik ook mooi, komt minder voor. Deze heeft iets meer onze voorkeur. Wat vinden jullie het beste passen? Of andere voorstellen?
Brent vind ik leuker dan Bent. Niels of Nils vind ik ook leuk naast Tess Lars minder. Misschien Tess & Mats Tess & Sven Tess & Nick Tess & Finn Tess & Noud Tess & Bram Tess & Mika Tess & Levi Tess & Vince
Bent is wat specialer idd maar hier in België niet zo uitzonderlijk.. Ik wil graag een naam die niet teveel voorkomt maar ook niet té vreemd overkomt.. En zo kwamen we bij Bent uit. Hier is een bekende muzikant die heet Bent van Looy, zo kwamen we erbij uit. Brent vind ik mooi maar mijn man niet..
Pas is in mijn vriendenkring ook een jongetje Bent geboren. Ik vind het leuk! Moest er even aan wennen, maar nu vind ik het echt een toffe naam. Veel mooier dan Brent en Lars.
Ja dit inderdaad. Ik ken wel 20 Larsen onderhand. Maar goed, het is maar net waar je woont natuurlijk.
Hoe zie je de naam Ben dan? Ik ben Ben... Ik vind Lars leuker, ken Bent niet als naam. Zou er wel aan kunnen wennen denk ik.
Grappig dat je dat zegt. Ik vind Ben er altijd heel leuk uitzien, maar ik zou het dus ook nooit kiezen omdat ik ben ben er voor mijn gevoel gek uit ziet. Maar Lieve vind ik ook best leuk, maar lieve lieve is ook weer gek naar mijn idee. Ach, zo vind iedereen iets
Ben zou ik ook nooit kiezen om die reden. Niet in Nederland iig. Maar toch vind ik Ben iets leuker dan Bent. Misschien omdat dat van Benjamin komt.
Bedankt voor de reacties ! We zijn er nog niet uit, neigen nog steeds meer naar Bent. Nu kwam ik de naam Robbe tegen en vind ik ook wel leuk en stoer.