Hema antilek beker GROOT

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Roodkapje1979, 3 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Wie o wie heeft heeeel toevallig nog een nieuwe antilekbeker van de Hema staan. Ik heb deze: Marktplaats.nl > antilekbeker van de hema - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren Maar die zoek ik niet! Wel in 1 maat groter. Dus eigenlijk het dubbele. Ik was laatst bij vrienden en die hadden m. Dus ik naar de Hema maar ze zijn er niet meer (die ik nu heb ook al niet meer) Online helaas ook niet.
    Deze beker is dus echt antilek (heeft even geduurd voor we een goede hadden gevonden) en daarom heel fijn voor in de auto maar hij is zo snel leeg ;)

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Die jij bedoelt is toch de oranje versie he? Ik zal eens kijken (als je die bedoelt) of we die nog hebben staan. Ik had een kleine blauwe en heb de oranje toen erbij gekregen, maar nooit gebruikt. Dochter heeft nooit uit tuitbekers willen drinken.

3. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    ja hij is idd oranje (met nog een andere kleur dacht ik) als het goed heb. Maar iig geen blauw. Zou fijn zijn als ik m over mag nemen! (als het m dus is)

4. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Weer even up want heb m nog niet gevonden!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Heb je de hema al gemaild, misschien hebben ze er nog een paar staan
    Vind het echt jammer dat hij uit de handel is, want Quinn heeft hem ook, en vind het echt een hele fijne beker

Gelukkig doe je wel heel lang met de beker, Quinn heeft hem nu zeker al 1 jaar

6. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Ja idd deze kleine die ze nu heeft, gaat al lang mee! Ze hebben nu wel andere, maar geen idee of die ook zo goed werken ;) Mailen naar Hema kan ik idd eens proberen, maar verwacht niet dat ze er nog zijn....

Deel Deze Pagina