Hoi, Ik ben nieuw op dit forum, ben hier gekomen nadat ik wat ben gaan zoeken met google naar ervaringen over de baby-dump. Wij hebben zelf daar een babykamer besteld, deze werd optijd afgeleverd echter alle meubels waren beschadigd. In de winkel zijn we vriendelijk te woord gestaan en is onze klacht genoteerd. Wij zouden zo spoedig mogelijk een reactie krijgen maar na een week wachten ben ik zelf toch maar eens gaan bellen. Nou dat viel nog niet mee, alle medewerkers in gesprek. De gehele dag door. E-mail gestuurd, binnen 2 werkdagen nog geen reactie gehad. Eindelijk word ik teruggebeld nadat ik mijn nummer had ingesproken. Toen ik mijn situatie uitgelegd had en dat ik nog geen reactie van hun gehad had reageerde de persoon aan de andere kant vrij laconiek "de week is nog niet om". Jullie begrijpen dat eigenlijk het stoom al uit mijn oren kwam toen. Maargoed wij zouden gebeld worden zodra er een reactie was van de leverancier. Hij kon niet zeggen hoelang dit ging duren maar klachten werden zo snel mogelijk afgehandeld. Nu klonkt op de achtergrond alsof die persoon buiten stond want de wind waaide in de hoorn van de telefoon. Dus helemaal vertrouwen doe ik het niet. Hebben er meer ervaringen met de klachten afhandeling en problemen met aflevering bij de baby-dump? Groetjes Hammy
Ik weet dat mijn schoonzusje een eetstoel had gekocht bij babydump en daar was een wieltje van af. HEt is idd hartstikke moeilijk om er iemand aan te krijgen, echt slechte service. Erna mocht ze m wel gaan omruilen bij de winkel. Maar voor dat dat eens geregeld was....
Uit eigen ervaring hebben we nog geen problemen met baby-dump gehad altijd vriendelijk behandeld, alles op en tot geleverd en opgezet... Dus kan niet klagen.
Tot nu toe hebben wij ook geen slechte ervaring met Baby dump gehad. Ze waren zelfs er vriendelijk en hebben de autostoel die je normaal gesproken bij een kinderwagen krijgt, omgeruild voor de voetenzak die we wilde
Hier nog iemand met slechte ervaring met BabyDump Hellendoorn. Onze babykamer is met veel pijn en moeite, uiteindelijk 3 weken later geleverd dan was afgesproken. Ze hadden een probleem met de chauffeurs ofzo. Maar daar heb ik geen boodschap aan. Dus afgedwongen dat we VOOR pinksteren de kamer wilden hebben. Die vrijdag werd de kamer inderdaad bezorgd, door een externe transporteur. Maar helaas, plank van de commode zwaar beschadigd! Balen dus! En maar weer bellen. HEEEEEEL slecht te bereiken die lui van BabyDump. Als er meer dan 5 mensen in de wacht staan MOET je je gegevens achterlaten, of je wordt er gewoon uitgegegooid. Als je dus echt iets hebt en je wilt wel blijven wachten moet je dus steeds opnieuw in bellen. Heeft ons heel wat belkosten gekost..... 1 dag hebben we zelfs 30x opnieuw gebeld om maar iemand aan de lijn te krijgen. Maar er zou dus een nieuwe commodeplank opgestuurd worden. Duurde wel ander halve week. Dus maar WEEER wachten. Maar om een maandag kwam de plank dan toch. ALLEEN.....nog erger beschadigd dan de vorige. GRRRRRRR.... Dus maar weer bellen. Toen was ik echt boos! En dat heb ik ze laten weten ook. Afgelopen woensdag kregen we weer via de post een nieuwe plank. Toen ik de doos alleen al zag sprongen de tranen zowat in mijn ogen. Maar gelukkig, 3x is scheepsrecht. De plank was heel. Is dus echt niet te danken geweest aan hun GEWELDIGE manier van inpakken. Dat sloeg echt helemaal nergens op. Maar je hoor het, hier dus ook geen FAN van de BabyDump. Onze babykamer is nu af en het is heel leuk en mooi geworden hoor. Maar de service en kwaliteit van de BabyDump laat echt te wensen over. Gr. Dolfijn
@Dolfijn Dat zijn geen leuke verhalen. Wij hebben exact dezelfde babykamer en de plank van onze commode was ook beschadigd. Toen heb ik gemaild en binnen 2 werkdagen kreeg ik een reactie. Er zou een nieuwe plank worden besteld en zodra deze binnen was zou 'ie afgeleverd worden. De plank werd netjes verpakt in noppen folie door Baby-Dump afgeleverd. Dus wij zijn tevreden overde service P.S.: We hebben de kamer al vroeg besteld en die hebben ze zonder problemen voor ons opgeslagen en op afroep konden we hem thuis laten bezorgen, zelfs op zaterdag!
Hoi wij hebben ook geen problemen met babydump gehad. Ik had best veel gereserveerd,maar wilde toch andere spulletjes, kon makkelijk. Kreeg zelfs extra korting op iets dat ik weken van te voren besteld had, omdat het nu in aanbieding was. Tevens wilde we de maxicosi niet,wat bij kidnerwagen zat, kregen dus de korting op een andere. Het enige enorme nadeel vind ik dat je niet rechtstreeks met de winkel kan bellen. Al vaak mailtje gestuurd om iets te vragen en altijd netjes iets terug. Wij hadden laats wel in een keer een schroef weg uit kinderwagen,toen zijn we wel langs gegaan,want uitleggen over telefoon is niks. Omdat we er 30 km vanaf woonden is de schroef netjes thuis bezorgd en in de tussentijd heeft babaydump in de winkel het tijdelijk gemaakt. Prima service dus. ps babydump heerlen zijn wij geweest groetjesd
Wij hebben alles van de babydump (box, wagen, maxi etc) - maar niet het kamertje - en zijn goed geholpen. Succes!
Het nadeel van babydump is inderdaad dat je niet rechtstreeks kunt bellen. In totaal hebben ze 3 nummers, als je rechtstreeks het verkoop nummer belt dan wacht je uren. Als je vervolgens belt naar t algemene nummer heb je keuze uit 4 dingen. Als je dan verkoop kiest dan zeggen ze opeens dat ze van 12 tot 13 niet te bereiken zijn. Dat zeggen ze op dat verkoop nummer niet. Op t andere nummer dat op de site van babydump staat heb je opeens 6 keuzes die je kunt maken. Allemaal lekker handig. Ben benieuwd of ik ze vanmiddag te pakken krijg
Misschien is het handig als men ook vermeldt bij welke babydump jullie iets gekocht hebben. Niet dat het zoveel uitmaakt hoor. Wij willen nl. alles gaan kopen bij de Babydump in Roosendaal. Ik vind het een mooie, ruime, overzichtelijke winkel. Babyplanet in Oud Gastel daarentegen vind ik donker, rommelig en vol al heb ik daar nog nooit iets slechts over de service gehoord.
babydump heeft een centraal magazijn dat alles regelt. Dus maakt niet uit waar je t haalt, als ze een "fout" maken ligt dat niet in de winkel waar je t besteld maar aan het magazijn. Daarom hebben ze ook geen nummers van winkels op hun site staan. Zij geven de door jou bestelde goederen door aan het magazijn. Magazijn regelt alles. In de week waarin het gelevert zou worden brengen ze het naar de winkel en kun je t in de jou gekozen winkel ophalen. Bezorgen tzelfde, t word bezorgt vanuit t magazijn niet vanuit de winkel. Net overigens gebeld en had via dat nummer op hun site gelijk iemand aan de telefoon en mijn spullen worden deze week naar de winkel gebracht en we worden door de winkel opgebeld als ze daar zijn aangekomen. Dan kunnen we ze daar ophalen,,,,ben benieuwd.
Inmiddels hebben ze contact opgenomen en zal de levering van de kamer die wij uitgezocht hebben nog even op zich wachten (vakantie tijd enzo ). De verwachte aflevering zal nu begin augustus zijn, enkele weken voor mijn uitgerekende datum dus tot die tijd kunnen we een leenset krijgen. Hopelijk komt onze kleine optijd of net iets te laat want dan kan het toch in het nieuwe ledikantje slapen. Maar voor nood zijn we er mee gered. Maar het blijft niet leuk want we hadden al gehoopt de kamer optijd klaar te hebben. Wij zijn in de winkel toen ook zeer goed geholpen en zij zijn ook afhankelijk van dat centrale magazijn en de derden die de goederen afleveren. Dus over de winkel niks te klagen, alleen de bereikbaarheid van de diverse nummers laat zeer te wensen over.
telefonisch idd wel slecht bereikbaar, je mag maar 2x wachten en daarna nummer inspreken wordt je teruggebeld. vind ik niet handig. maar verder (nog) geen klachten over babydump. we hebben quinny speedy gekocht, dat was een actie, je kreeg er een maxi cosi bij. hebben aangegeven dat we die al hadden via familie, was geen probleem. we hebben bon gekregen zodat we korting krijgen op vervolgstoeltje, het bedrag wat de maxi cosi waard is. afgelopen zaterdag kaartje in de bus, dat we kunnen bellen om afspraak te maken voor levering kinderwagen. we hadden een groene bak en rode wagen uitgekozen, later wilden we het omgewisseld hebben. ik heb dat duidelijk via mail gedaan, keurig uitgelegd met artikelnummers erbij. kreeg dag later mail dat aan mijn aanvraag is voldaan, keurig met naam eronder. heb een dag uitgekozen, maar enige jammer is dat de wagen tussen 8 en 6 bezorgt wordt. moet dus de hele dag thuis zitten en wachten... overigens babydump zwinderen
Ik ben echt heel tevreden over Babydump. We hebben in het filiaal in Veenendaal alles (kamer, box, kinderwagen, campingbedje, wipstoeltje noem maar op) gekocht voor onze kleine meid. De levering is prima gegaan, maar was in eerste instantie niet helemaal compleet. Een week later werd hetgene wat ontbrak netjes thuis afgeleverd door notabene de verkoper doorwie wij zijn geholpen zelf. Hij woont nl in dezelfde woonplaats als wij en heeft alles meegenomen. Scheelt ons weer aan benzine. Nu hebben we nog een buggy besteld, een roze van Koelstra, maar die was momenteel uitverkocht. Maar op de buggy kunnen we nog wel even wachten, onze kleine meid is nu 17 weken en we hebben hem pas in september nodig.
Idd in de winkel word je super goed geholpen. Maar als je een vraag hebt en wil bellen dat is gewoon een drama. En als je dan je tlfnr achterlaat bellen ze je terug. Ik kreeg een hele onvriendelijke man aan de lijn, toen dacht ik al jeetje wat een verschil met de verkoper. Tijdens de verkoop hadden ze ons gezegd dat de kinderkamer gemonteerd werd. Toen keek ik later de bon eens door en zag ik zelfbouw staan. MOet je gewoon iets van 55 euro bijbetalen wil je het gemonteerd hebben! Toch maar gedaan, want dan zul je zien dat jehet zelf beschadigd en dan zit je ermee. Nou ben benieuwd hoe het verloopt, volgende wk komt de babykamer
Idd in de winkel word je super goed geholpen. Maar als je een vraag hebt en wil bellen dat is gewoon een drama. En als je dan je tlfnr achterlaat bellen ze je terug. Ik kreeg een hele onvriendelijke man aan de lijn, toen dacht ik al jeetje wat een verschil met de verkoper. Tijdens de verkoop hadden ze ons gezegd dat de kinderkamer gemonteerd werd. Toen keek ik later de bon eens door en zag ik zelfbouw staan. MOet je gewoon iets van 55 euro bijbetalen wil je het gemonteerd hebben! Toch maar gedaan, want dan zul je zien dat jehet zelf beschadigd en dan zit je ermee. Nou ben benieuwd hoe het verloopt, volgende wk komt de babykamer
Ik heb hele goede ervaringen met BD Utrecht. We hebben eerst een dekbedovertrek gekocht wat ze niet meer op voorraad hadden deze is netjes gratis bij ons thuisbezorgd. Later heb ik nog een commodeplank besteld. Hier zou 5 weken levertijd opzitten. Ik heb toen gevraagd of het niet wat sneller kon omdat ik met 6 weken uitgerekend was. Meneer ging toen even bellen, en het plankje is met 3 dagen gratis bezorgd.
Vandaag hebben we een tijdelijke oplossing gekregen terwijl we wachten op onze nieuwe babykamer. Toch eigenlijk wel snel want dit zou pas volgende week of die week erop gebeuren, werd verwacht. Nu nog hopen dat we de juiste spullen optijd ontvangen. Ik moet zeggen nu we ze wat wakker geschud hebben het toch best wel soepel begint te verlopen bij de BabyDump.
Hoi, HammyQ, welk kamertje heb je gekocht als ik vragen mag? Wij willen nl ook onze spulletjes en dan het kamertje en de wagen bestellen bij Babydump, maar ze hebben verschillende leveranciers. Kamertje Turijn is bv van The Wood Factory, maar het kamertje dat wij gezien hebben ( de Serano) is van Interbaby en dat is een fabriek die alleen de kamertjes in Nederland door Babydump laat verkopen. Weet niet of dat nou een voor of nadeel is... We hebben nog maar weinig tijd, ik ben 18 weken en we moeten alles nog hebben, (ben bijna 3 maanden ziek geweest) dus levertijd is wel belangrijk en kwaliteit natuurlijk ook Groetjes, San
Wij zijn bij babydump Veenendaal geweest en ik vond de klantvriendelijkheid in de winkel echt vreselijk. Wij hadden de grote dingen al aangeschaft, dus kinderwagen, box en kamertje. Maar hadden verder alles nog nodig. Aankleding kamertje, etc. etc. Kan toch ook behoorlijk oplopen. Maar vanaf het moment dat ze wisten dat het grote al was aangeschaft mochten we lekker alles zelf uitzoeken en konden vragen amper beantwoord worden. Dus toen zijn we in Veenendaal maar naar Baby Max gegaan en daar werden we wel netjes geholpen!