Welke slofjes lopende dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lente2013, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente2013

Lente2013 Actief lid

21 feb 2013
    130
    0
    16
    Welke slofjes gebruiken jullie voor je dreumes? In de zomer heeft hij veel op blote voeten gelopen, maar met de herfst/winter in aantocht wil ik toch wel weer slofjes hebben. Op alleen (anti-slip) sokken glijdt hij toch nog wel regelmatig uit en ook op het kdv zijn slofjes gewenst.
    Tot nu toe heb ik altijd Aapies slofjes gehad, maar zijn die ook nog geschikt nu hij prima loopt? Welke slofjes zijn aan te raden?

2. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

24 jan 2013
    204
    0
    0
    die van de hema zijn ook fijn :)

3. gusto

gusto Niet meer actief

Aapies zijn volgens mij prima als ze lopen.

Beide kinderen, ook dochter van 2 jaar, hebben de Oxxy slofjes voor in huis, zitten superfijn.

4. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Mijn dochter heeft ook Oxxy-slofjes. Zijn lekker soepel en dr voetjes blijven warm!

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ze vd Wibra, daar zit antislip onder en een elastiekje in de rand zodat ze goed om de enkeltjes blijven zitten. Geen echt leer, maar ach, ze zijn er zo weer uitgegroeid. Grootste maat is alleen wel 80/86.

6. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zweer bij aapies.. heeft mijn zoon ook is 11 mnd..

7. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    baby dutch vond ik zelf fijn en leuk eruit zien, maar aapies of oxxy kan ook . Het idee is allemaal hetzelfde alleen zijn de modelletjes van elk merk net iets anders dan de ander.

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    hier 3 maten van aapies gehad en 1 paar oxxys.
    nu is mijn zoon net 2 geworden en heb ik toevallig vorige week sloffen bij de schoenenreus gehaald, van cars, met een harde zool en klittenband sluiting. hij kan ze zelf uitdoen en kan er ook goed op lopen en rennen! en ze waren een stukkie goedkoper dan aapies :D

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Als hij loopt al goed zou ik geen slofjes doen
    Gewoon sokken en buiten gewoon schoenen met flex zool of extra flex bijv bunnies baby.

Als je slofjes thuis wil voor warmte dan kan je beter kiezen vilten slofjes op normale zool.
    Slofjes voor babys dragen geen enige iets bij lopen en voor verkeerd lopers(tenen,zijkant etc) is zelfs niet aanbevollen. Ze bieden geen enige steun achter of zijkant kan je net zo goed niets aandoen of sokken.
    Kindjes die al lopen moeten het verder gaan goed kunnen ontwikkelen goed stappen en zetten voet en daarbij goede steun erg blaagrijk.

10. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Onze dochter heeft zoiets als deze. Die van de foto zijn van Scapino, die wij hebben zijn van de Schoenenreus maar die staan niet online.

Bijgevoegde bestanden:

11. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik ga voor deze winter weer voor Aapie slofjes. Mijn zoon is ruim 2 jaar.

12. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Dit kan ik niet helemaal rijmen met het feit dat ze altijd zeggen dat op blote voetjes lopen het beste is. Áls ze schoentjes aanhebben moet het een stevige hiel hebben en in de breedte aansluiten, zodat ze niet half naast hun schoenen gaan lopen of in de schoen schuiven.

Slofjes hoeven bij mijn weten geen steun te bieden, maar juist zoveel mogelijk de situatie van blote voetjes nabootsen.
    Gewoon lekker voor de warmte binnen in de winter! En eventueel minder uitglijden.

Mijn dochter loopt net los, heeft buiten flexschoentjes aan. Binnen en op het kinderdagverblijf inderdaad nog steeds leren slofjes. Ik was heel erg fan van Bambino maat M slofjes, makkelijk aan te trekken en blijven goed zitten. Maar uit maat M (19) is ze nu net uitgegroeid en Bambino maat L (21) is nog te ruim (soort donald duck flappers aan d'r voeten). Daarom de leren slofjes van Hema maat 80/86 nu gekocht, die vallen als maat 20 er tussen in. De Hema slofjes zijn veel dunner, wel soepeler maar slijten ook sneller (na 1 maand hebben ze evenveel slijtage als Bambino na 6 maanden).

Ik loop ook het liefst op soepele sloffen in de winter.

Deel Deze Pagina