We zijn voor ons zoontje op zoek naar een Hollandse naam die niet in de top-20 staat. Passend bij zus Marije en broer Jasper. Eerste letter liever geen M of J. En minimaal 2 lettergrepen. We hebben nu Peter, Tobias en Victor op ons lijstje staan. Wat vinden jullie daarvan? Zijn er nog mooie andere namen te bedenken? Wie helpt?!
Marije Jasper & Gerben Marije Jasper & Remco Marije Jasper & Thijmen Marije Jasper & Benjamin Marije Jasper & Pepijn Marije Jasper & Pieter Marije Jasper & Laurens Marije Jasper & Sander Marije Jasper & Wouter Marije Jasper & Boris Marije Jasper & Thomas
Tobias of Victor vind ik er allebei leuk bij! Pieter wat te ouderwets. Van deze twee vind ik Tobias het mooist en het best bij de naam van broer en zus passen (Victor wat hard en heeft zelfde eindletter als Jasper). De namen van broer en zus beginnen met 'ma' en 'ja(s)', dus misschien is het leuk om de eerste lettergreep weer zo te laten zijn? Zoals: Fabian David Bastiaan Bastian Camiel Laurens Karsten Harmen Valentijn Nathan Daniël Samuel Damiaan Damian Ramon Raymond / Raymon Patrick Rafaël Gabriël Salomon Laurits (Waldemar) Andere ideetjes: Abel Alwin Andreas Arjen Arnoud Bjarne Boris Eduard, Edward Erik Ewout / Ewoud Felix Florian Floris Hessel Iwan Lennart Olaf Pepijn Roan Roelof Rowin Sebastiaan, Sebastian, Sebas Thijmen Wessel Willem (Ik zou zeggen: een naam met een A en/of R en/of J en/of E erin + niet eindigend op E of R + niet beginnend met M of J + eventueel 6 letters)