O ik kan nog net zo lekker kijken als ik al weet hoe iets af loopt hoor, al kan ik nog niet alle afleveringen zien natuurlijk. En geloof me, naar Michael kijken verveeld nooit
Whahaha, willen jullie een doekje dames Ik vind micheal trouwens ook wel een leukerd hoor! Manlief is weg vanavond dus hij staat op te nemen en kijken we het gelijk erna, voordeel is dat we achterlijk lange reclames door kunnen spoelen Moet heel eerlijk bekennen dat ik een scheiterd ben en het soms wel heeel spannend vind
Ik ben ook fan, Michael is idd leuk, alleen jammer van zijn neus. Ik ben geen lesbo maar ik vind Alex een mooi wijf. Leuke serie! en doordat er gelijk twee afleveringen worden uitgezonden houdt het er de vaart in.
De neus van Michael is iets te breed/raar, pff ik stel me denk ik gewoon aan. Hij kan zo lekker gevaarlijk kijken haha. Mijn man vindt Nikita veeeeeels te mager, hij vindt haar lelijk. Ik vind het een knap mens maar ze haalt het niet bij Alex. De verhaallijn is ontzettend spannend, ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren..
Nou ik zou mijn vent verlaten voor Alex hoor Wat is dat een lekker wijf zeg!! Maar het blijft een heerlijke serie trouwens...altijd fijn op de zondagavond
Idd, nikita is te mager ja! Maar michael zn neus stoor ik me niet aan Al had die geen neus, mijn deur staat altijd open HAHA
Ik hoop dat ze bij elkaar blijven maar in zo'n serie komt er altijd een breuk , maar goed maken hoort er ook bij!