Ik heb helemaal niks met namen die eindigen op tje ke of ie...vind het voor later heel kinderlijk staan. Ik zou voor Leah gaan dan...
Melody schijnt niet echt populair... Maar die van mij heet lekker wel Melody vind het een hele lieve naam
Beiden namen zijn niet mijn smaak, maar dat hoeft ook niet Melody vind ik een leuke naam als één van de ouders of beiden ouders een muzikale achtergrond hebben. Anders zou ik voor Nikki gaan.
Naar mijn persoonlijke smaak vind ik beide namen niet zo. Maar daar gaat het niet om natuurlijk. Als ik uit deze twee zou kiezen zou ik zeker voor Nikki gaan. Melody vind ik eigenlijk echt afschuwelijk sorry. Ik heb er ordinaire associaties bij.
Hmmm....beide niet mijn smaak. Vind Melody leuker, maar dan weer niet in Nederland. Zal dan toch eerder voor Nikki kiezen denk ik. edit: Ik zie nu dat Leah ook een optie is. Dan zou ik persoonlijk daarvoor kiezen. Mooie naam.
oke zonder enige twijfel, MELODY! je weet wat de naam betekend, ga voor jezelf na of dit past bij de zwangerschap die je gehad hebt en of je het vind passen als je naar je kleintje kijkt (echo foto) mijn stiefkindje heet melody en de naam past precies bij haar!
Ik ben nu ook 37 weken zwanger en sinds vorige week was ik ook aan het twijfelen over DE naam die we al sinds week 20 hebben.. Maar heb de muurletters al gekocht.. Alles is in huis.. Ben er eigenlijk al aan gewend en denk dat ik spijt ga krijgen als ik zo laat nog verander. Aan deze naam hebben we 20 weken kunnen wennen!!! Lastig hoor als jullie niet meer op 1 lijn zitten.. Eerst was Nikki gewoon jullie naam en dat was niet zomaar... Mijn nichtje heet ook zo en die gaat trouwen en is 22... We noemen haar trouwens wel allemaal Nik! Dus dat is al wat minder kinderachtig...
nikki vind ik mooier als melody Leah mooier als nikki Sophia rose, tja.. je moet er van houden om telkens 2 namen uit te spreken.. maar wel mooie naam!
Nikki, vind ik trouwens ook helemaal niet kinderachtig. Kan gewoon voor een volwassen vrouw. Tegenwoordig kan alles toch bloem , mensje, storm, splinter, vlinder. Wat zijn dat voor een namen dan voor een volwassene. Nee doe dan maar Nikki, leuk juist
Mijn nichtje heet Nikki , het dochtertje van mijn neef heet Nikky en het dochterje van mijn vriendin heet Melody. Ik vind nikki voor een baby best leuk, maar om nou als 40 jarige met de naam Nikki door het leven te gaan ,,,,, urmmm nee. Je kan het namelijk ook niet als iets vrouwelijks afkorten (nik ..) Maarja, ik vind Melody ook niet leuk Mijn dochtertje heet Lizzy ... en dat kan je later (op volwassene leeftijd) nog afkorten naar Liz .. dus dat is dan weer wel leuk
Nikkie vind ik mooier dan melody Leah vind ik mooier dan Nikkie en sophia rose vind ik een naam die echt bij je gezin en je kind moet passen maar goed ik hou van stoere of aparte namen.
Ik vind ze eerlijk gezegd allebei niet zo mooi. Nikki is stoerder en ook schattig, maar ik vind het meer een 'bijnaam'. Melody vind ik ook niets omdat je inderdaad weet dat het in het Nederlands niet goed uitgesproken gaat worden. In het Engels vind ik klassieke namen mooier. Ik ben zelf helemaal weg van Sophia, is ook goed uit te spreken in het Nederlands, en anders Rose, Jane, June of Emily (liever nog Emilia). Bedenk dat je meisje er haar hele leven mee moet doen, dus probeer op de lange termijn te kijken en zie of je Nikki/Melody ook nog leuk vindt voor een volwassen vrouw. Het kan allebei, is een kwestie van smaak, maar ik zou heeeel goed met je vriend overleggen want spijt hebben lijkt me het ergste.
NIkki.... Aangezien hier (omgeving Rotterdam iig...) alles afgekort wordt, ben ik altijd bang voor afkortingen... he "mellow"..... en *poef* opeens had ik het nummer "have you ever been mellow"... in mn hoofd... of dat het echt "melooodiee" wordt.... Denk dat nikki niet snel verkeerd uitgesproken wordt,... en afgekort is het ook niet zo erg als melody ... (vind ik dan).... Ik vind Nikki trouwens wel kunnen voor een volwassen vrouw....