Nikkie de Jager transgender

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door gitta, 14 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Cedi vindt dit leuk.
  2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het verbaasd me niets.
    Wel sneu dat ze werd gechanteerd zich nu zo in het nauw gedreven voelt dat ze het openbaar maakt.

Huismuisie vindt dit leuk.
  3. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Verbaasde mij inderdaad ook niets maar zo enorm goed dat ze met haar bereik dit deelt. Ze stelt zich echt open en kwetsbaar op en dat verdient niets dan respect.
    En mooi dat BN'ers haar zo steunen en zo nog meer mensen bereiken.
    Jammer dat het nog moet, dat het niet gewoon acceptabel is.
    En verschikkelijk dat ze zich hierdoor gedwongen voelde door chantage :( bah nare mensen heb je toch op de wereld

4. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.784
    3.911
    113
    Ik vind het echt bizar dat ze het haar verloofde niet eerder had verteld! Je weet natuurlijk niet wat ze wél had verteld maar als ze kinderen willen lijkt me dat toch wel een dingetje....

citroenrasp en suus1983 vinden dit leuk.
  5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
    Oh dat lijkt mij ook ja! Neem ook niet aan dat je binnen 2 maand verloofd bent, dus ze zal vast de tijd wel hebben gehad.

citroenrasp vindt dit leuk.
  6. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Nou, mijn radar stond even uit geloof ik, ik had die niet aan zien komen!

Vind het vooral jammer dat zij zich genoodzaakt zag om het te vertellen, heel triest om iemand ermee te chanteren.

Maar dat ze haar vriend het niet heeft verteld kan ik ook wel een klein beetje begrijpen, als de hele wereld je (letterlijk) op de vingers zit te kijken. Wanneer vertel je zoiets?

Een tijdje geleden vertelde ze dat ze geen kinderen wilde in verband met haar pestverleden, staat mij bij.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik begreep dat haar verloofde het wel al wist, maar niet in het begin van de relatie. En eerlijk gezegd snap ik dat best. Het is best een hele stap om zoiets te zeggen als je iemand nog maar heel kort kent en ik kan me best voorstellen dat ze bang was dat hij haar daarom zou verlaten. Uiteindelijk wordt het natuurlijk steeds moeilijker om het een keer ter sprake te brengen.

Bailey07, Mamavandrie34, Robijn89 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.864
    4.116
    113
    Hier ben ik het mee eens. Ze heeft het wel verteld alleen niet direct. En dat snap ik ook wel denk ik...
    Het is stom dat ze er mee gechanteerd werd, maar ze heeft nu zo'n krachtig statement neergezet dat ze er uiteindelijk alleen maar beter van wordt denk ik en de 'dader' met hangende pootjes kan afdruipen .

Mooi krachtig mens!

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Goed van haar hoor. Mijn jongste dochter kijkt wel eens naar haar, ik ken haar alleen van widm. Leuk mens, ik had het NIET zien aankomen en ik heb meestal wel een goede radar daarvoor.
    Ik hoop dat dit haar alleen maar veel goeds brengt en ik denk dat ze een mooi voorbeeld is voor kinderen/jongeren die met hetzelfde zitten. ❤

10. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.784
    3.911
    113
    Ik had het zo begrepen dat zij het nu eerst aan haar vriend heeft verteld voordat ze het aan de wereld bekend zou maken. Ik snap ook wel dat iemand dat niet direct in het prille begin wil vertellen...

https://www.google.com/amp/s/www.nu.nl/achterklap/6023597/make-upartiest-nikkie-de-jager-onthult-na-chantage-dat-ze-transgender-is.amp

'Verloofde wist eerst van niets'. Hieruit concludeer ik dat hij het niet wist voor de chantage.

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik weet het ook niet zeker hoor, maar ik las ergens "aan het begin van de relatie wist haar verloofde het niet". Dat is natuurlijk nog wel relatief. Maar ik had niet het idee dat hij het nu net pas wist.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Is toch heel logisch dit? Ik heb met mijn man ook niet op dag 1 van de relatie mijn diepste geheimen gedeeld. En al helemaal niet als je er ook mee gepest werd en het een strijd van jaren is geweest

Bailey07, Robijn89, Killy88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind het ook té bizar dat het blijkbaar chantage materiaal was... oef.. maar súper dat ze het heeft kunnen omdraaien en hier uiteindelijk mee wint.

14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ze had een tijd terug al wel eens verteld dat ze geen kinderen wilde.
    Maar zelfs als transgender kan je toch kinderen krijgen alleen moet je dan een draagmoeder en eiceldonor vinden.

Volgensmij wist hij het al wel hoor. Alleen niet in het begin vd relatie.

15. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.483
    6.099
    113
    Vrouw
    Ik vond haar al wel opvallen tijdens wie is de mol, ik kon niet plaatsen wat me opviel. Niet in negatieve zin overigens..

Ik vind het wel grappig dat er massaal op wordt gereageerd, ook op NPO komt ineens het genre op de voorpagina: uit de kast. En zag al verschillende media blogs over transgenders delen.

Edit: misschien is grappig niet het juiste woord, eerder uhm.. nouja er wordt aandacht aan geschonken en dat is goed.

16. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.784
    3.911
    113
    En dat lijkt mij best een ding :).

17. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.685
    1.861
    113
    Het verbaasd me niet, maar ik vind het een super goede actie dat ze de chantage zo oplost.
    En ze zal een rolmodel zijn voor heel veel jonge transgenders en dat vind ik mooi.

18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.683
    27.317
    113
    Vrouw
    Jammer dat chantage de reden is dat ze het nu wou doen. Wel stoer!

Ik had zoiets van: huh? Was t niet al duidelijk dan? Ik ging er al automatisch vanuit dat ze transgender was, nooit bij stil gestaan verder dat t blijkbaar niet bekend was ofzo. Hoop dat t voor andere worstelende transgenders een steun kan zijn dat ze open is nu

19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja alleen had ze dus een tijd geleden al een keer aangegeven dat zij als stel geen kinderen willen. Dus dan is hef ineens geen probleem meer denk ik. ;)

20. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik vraag me af hoe het kan (als de vork idd zo in de steel zit) dat haar vriend niks gemerkt heeft tijdens de seks, of wordt een geslachtsveranderende operatie zo netjes gedaan dat je geen verschil ziet?

Deel Deze Pagina