Inwendig onderzoek heb ik vorig jaar gehad bij de gyn. Toen is PCO uitgesloten omdat er geen kralenkrans te zien was.... Alleen een bloedonderzoek dan? Het zaad van mijn man is goed. Dat is vorig jaar gecheckt. Of misschien een HSG onderzoek?
Ik had vandaag bruinverlies bij het afvegen. Ook had ik op mijn tampon wat bruin. Nu bijna niets meer. Kan ik dit tellen als een menstruatie?
Volgens mij mag je pas dag 1 tellen als je ook rood hebt gezien, dus ik zou nog even wachten tot ie morgen door gaat zetten....
Helaas, mijn ongi is vanochtend doorgebroken. Zit nu op dag 45 van de cyclus....Maja afwachten maar. Ben benieuwd 12 november naar de fert.arts. Heb dan pas het gevoel dichterbij onze wens te staan dan ooit tevoren en da's ook wel weer fijn!
Hoe gaat het nu met je? Ik heb je nog een pb-tje gestuurd! Is het niets voor je om te gaan tempen? Dan weet je in ieder geval alvast of je een eisprong hebt of niet.. Dat zal de gyn straks vast ook wel willen weten. Succes hoor!
Over precies 1 weekje mag ik naar de fert.arts toe. Ben zo benieuwd. Ik hoop dat ik meteen Clomid krijg voorgeschreven! Hadden jullie ook meteen Clomis meegekregen? De spermatest hebben we al gehad. Zo ook een inwendig onderzoek. Wat volgde er bij jullie toen?
Wij hebben idd bloedonderzoek, inwendig onderzoek, spermatest gehad en daarna kon ik beginnen met Clomid omdat op de inwendige echo cystes te zien waren. Was er bij jou toen ook iets te zien? Groetjes Jelske
Bij mij was er tijdens de inwendige echo niets te zien. Ik heb nog geen bloedonderzoek gehad. Ik ben erg benieuwd 12 november! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Nikkie
Dank je Jelske! Spannend voor jou! Ik heb je topic gelezen, ziet er allemaal goed voor jullie uit. Succes! Liefs Nikkie
Hoi Nikkie, Jammer dat ik niks meer van je heb gehoord via pb of msn. Ik wil je voor morgen toch even heel veel succes wensen! Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen! Succes hoor! Groetjes, Milla
Heey Milla en Wolly, Bedankt voor jullie steun ik zal morgen verslag doen. Ben zo benieuwd! Liefs Nikkie
Ben vanochtend bij de fert.arts geweest. Ze heeft een inwendige echo gedaan waarop te zien was dat ik grote eierstokken heb. Geen kralenkrans te zien, dus geen PCO. Ze zegt dat ik zo'n onregelmatige cyclus heb, waarschijnlijk door deze grote eierstokken. Ik heb ook een bloedtest gehad om te kijken naar mijn hormoonwaarde en of ik een eventuele eisprong heb gehad of dat ik deze binnenkort krijg. Woensdag wordt ik door de fert.arts gebeld en dan kan ze me zeggen of ik binnenkort een eisprong krijg. Zo niet, dan mag ik direct starten met Provera om mijn ongi op te wekken. Vervolgens mag ik op de derde dag van mijn ongi starten met Clomid 50 mg. Als ik ben gestart met Clomid, dan krijg ik 2 cycli een controle. Zien deze hetzelfde eruit, dan krijg ik voor een half jaar Clomid mee. OOk heeft ze aangegeven dat wanneer ik het niet meer zie zitten met Clomid, dat ik dan mag gaan spuiten. Ben zo blij dat ik ben gegaan! Ik heb er echt een goed gevoel over! Woensdag weet ik dus of ik een eisprong heb gehad of binenkort zal krijgen. Anders starten met Provera. Ik hou jullie op de hoogte Liefs Nikkie
Als ik ben begonnen met de Clomid moet ik op CD 10 of 11 terug voor een FM. Ik dacht altijd dat dit vee later in de cyclus moest op dag 21 ofzo. Weten jullie waarom dat de controle al zo vroeg is? Liefs Nikkie
cd 21 gaan ze vanuit dat je ei al gesprongen is. Je begint zo vroeg zodat ze de groei van je eiblaasje kunnen volgen.
He Nikkie! Wat goed dat je nu duidelijkheid hebt gekregen! Nog even wachten tot de uitslagen van je bloed en dan aan de gang! Met de follikelmetingen houden ze je blaasjes in de gaten om te zien hoe het met de rijping gaat, op dag 21 ben je al te laat! Ikzelf krijg m op cd 13. Groetjes Jelske
Klinkt goed Nikkie! Ik ga je vanaf nu volgen. Ik liep een beetje achter met de topics van iedereen. Groetjes Scat