@ Nikkie, he balen meis dat het niet gelukt is de eerste ronde, gelukkig heb je nog wat cryo's... ik ga voor je duimen dat het ontdooien goed gaat en de terugplaatsing gaat lukken! Liefs Jelske en een kusje van Thomas
Jelske, meid proficiat met je zoon Thomas! Wat een mooie naam super! Hoe was je bevalling gegaan? Ziekenhuis of thuis bevallen? Hoe gaat het met je klein mannetje? Sens: ja haha! Het blijft idd een spuit die je erin dart hihi! Hier alles oke. Moet vandaag beginnen met twee pilletjes Oestrogenen. Heeft iemand daar ervaring mee? Liefs Nikkie
Nikkie: ik wil jullie alvast heel veel succes en kracht toewensen met jullie cryo behandeling. Ik duim me te pletter want jullie verdienen het gewoon zo erg. liefs vruchtje
Hoi Nikkie, Thomas doet het echt ontzettend goed, het is zo'n mooi manneke! Ben helemaal verliefd op het kereltje, hoop echt voor jullie dat het jullie ook snel gegund is, want het is echt fantastisch... De bevalling is erg goed gegaan, in totaal 7 uur erover gedaan, dus dat is netjes volgens mij.. lekker thuis kunnen bevallen, dus helemaal trots!
Heey Vruchtje en Jelske! Thankx meiden, ik hoop ook dat het nu raak mag zijn. Al is die kans maar 10 %.....toch blijven hopen he! Fijn dat het met Thomas allemaal zo goed gaat en ook nog eens thuis bevallen, dat is helmaal super! Geniet maar van je mooie mannetje. Dan zal eerst vruchtje en daarna ik jou volgen hihi! Liefs Nikkie
He Nikkie alvast heel veel succes morgen dat het slijmvlies maar dik genoeg maar zijn om een emmie in terug te plaatsen...hoop het zo voor je en dat ze dan goed ontdooien! Maak er maar een positief cryo verhaal van! :smile:
Heey meiden, Thankx, ik ben wel benieuwd. Waarschijnlijk is hij nog net dik genoeg zodat ik nog een keer terug zal moeten. We wachten even af! Liefs Nikkie
Hallo, Nou het liep allemaal 1 uurtje uit, maar we hebben goed nieuws! Mijn baarmoederslijm is 8 mm. Dus dat is al dik genoeg voor de terugplaatsing van de cryos. A.s vrijdag belt de arts mij op om door te geven of onze planning/ schema doorgaat. Als dat zo is zou dat betekenen dat ik woensdag 3 september om 9.15 uur het Catherina ziekenhuis moet bellen om te vragen of het ontdooien goed is gegaan en hoe laat de terugplaatsing zal zijn. Ik moet nu doorgaan met het slikken van oestrogeentabletten, 3 x daags. Vanaf zondag slik ik 2 tabletten oestrogeen en dan kan ik beginnen met de Progestanballetjes, 3 x daags 2 stuks in te brengen. Dit schema moet ik aanhouden tot woensdag 3 september (hopelijk de dag van de tp). Liefs Nikkie