Vanavond krijg ik een telefoontje over wanneer ik mag bellen voor de (hopelijke) tp van de cryo's. Ben benieuwd. Ik hoop dat het ontdooien goed mag gaan. Onze arts zegt dat het ontdooien meestal wel goed gaat en dat je zel alletwee teruggeplaatst krijg. Hij gaf ook aan dat ALS het ontdooien niet goed gaat, dat je daar pas achter komt als je dus niet zwanger bent....mmm ik vond het wel vreemd eerlijk gezegd.
Hoi Nikkie, ik weet niks van cryo's, bij ons waren er geen goede over om in te vriezen, maar ik ga duimen voor jouw twee cryootjes! Fijn weekend.
JAAA gisteravond ben ik gebeld door de arts en ik heb woensdag (als het ontdooien goed gaat) mijn tp van 2 cryo's....... Woensdag kan ik 9.15 uur bellen of het ontdooien goed is gegaan.......
Heey Meid, Dat is lang geleden, hoe gaat het nu met je? Jij hebt het niet makkelijk gehad lees is. Ik hoop ook voor jullie op een hele snelle zwangerschap! Liefs Nikkie
OH superspannend. Hopelijk ontdooien ze mooi en heb je woensdag 2 embriootjes in je buik! Ik duim voor je!
Nikkie nog 2 daagjes duimen voor goede cryo's en een succesvolle tp! Annerie, ik zag bij Eef's topic dat je eicelletje is bevrucht, wat super fijn zeg! Zeker omdat ze er maar 1 bevrucht hebben was het natuurlijk extra spannend en onzeker, maar dit is alvast geweldig. Nu morgen de volgende stap, succes! Hier alles goed, ik heb er een goed gevoel over. Nog een paar dagen dikke spanning en daarna hopelijk nog heel wat maanden meer spanning, maar dat hebben we er uiteraard voor over! Nikkie had je 2 cryo's of zijn er nog meer? Ben je verder al goed hersteld van alle hormonen van vorige maand? Heel heel veel succes woensdag.
Nikkie heel veel succes morgen! Hopelijk is het goed ontdooid en heb je een tp morgen....duim duim duim
Vanochtend had ik gebeld naar het ziekenhuis. Van onze twee cryo's heeft het er 1 overleefd. Deze cryo is van topkwaliteit (1) en is 9 cellig en is al aan het samensmelten. Dat schijnt positief te zijn. De terugplaatsing heb ik zojuist gehad. Nu weer twee weken vol spanning afwachten of dat ons eskimootje blijft zitten! Liefs Nikkie
Heerlijk dat het een toppertje is hoor! Bij ons ook een toppertje gelukkig. Omdat wij maar 1 eitje wilden laten bevruchten vinden we het een extra groot wonder!
Weet jij trouwens of je (mocht je straks zwanger zijn) de eerste dag van je laatste menstruatie aan moet houden voor de telling? Hoe zit dat eigenlijk? Stel dat wij over 2 weken positief testen, zijn we dan 4 of 5 weken zwanger (hahahah ik loop een heeeel klein beetje op de zaken vooruit geloof ik).