Nikkie in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nikkie80, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Nikkie, wat super zeg!

Ik duim voor je dat de eskimo blijft zitten! Sterkte met het wachten!

Liefs Daan

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,

Ja als we over twee weken positief testen, dan zijn we meteen 4 weken zwanger. We krijgen in feite dus 2 weken " kado". Raar eigenlijk he!?

Hadden jullie ook na de terugplaatsing last van vochtverlies? Zo te zien is het niet de progestan, maar gewoon slijm lijkt wel, wat doorzichtig geloof ik. Ik heb daar vandaag een paar keer wat last van gehad. Niet dat het echt veel is, maar ik ben zo bang dat mijn eskimo mee gaat. Nu zie ik jullie al lachen en denken " dat kan helemaal niet", maar toch.... Kan iemand mij dat even duidelijk maken?

LIefs Nikkie

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hey!
    Ik zie dat je een eskimootje aan boord hebt! Super!

Nu eskimo lekker warm voor 9 maandjes ofzo bij je houden!

4. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Annerie en Nikkie, helemaal super! En nu heel rustig aan he! Tjee Annerie, wat goed, maar 1 eitje bevrucht en ook nog een topper, dat kan niet beter he! En Nikkie ook hartstikke goed dat je cryo-eskimo nog leefde en al 9 celletjes, fantastisch. Valt mee he, die terugplaatsing. Nu het wachten nog, dat is het ergste.
    Nou, misschien kan ik jullie 1,5 week voor gaan in nog meer goed nieuws, want ik heb al een positieve test! Maar feliciteer me nog maar niet, het is nog hartstikke vroeg, morgen pas 14 dagen na punctie, dus ik heb ze pas 10 dagen bij me. Maar al dik positief hoor, dus dat is zeker niet van pregnyl. Ik vertel het nog niemand, alleen mijn zus. Hoop dat jullie volgen over krap 2 weekjes! Ik duim alvast.

5. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Nikkie kan me niet voorstellen dat je het eskimootje zomaar kan verliezen hoor! Het is een soort IUI alleen nu met bevrucht eicelletje..nou duimen de komende 2 weken :smile:

6. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Nikkie, dat is goed nieuws, een topemmy teruggeplaatst! Heel veel succes op het wachtbankje! Hopelijk heeft het eindelijk het gewenste resultaat.

xxx

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    heey meiden, thankx!

En EvaZ, echt wel proficiat geweldig! Ik hoop je snel te volgen!

Als ze de emmy terug plaatsen, zit er dan ook vloeistof bij?

Liefs Nikkie

8. Succes Nikkie! Ik ga weer voor je duimen de komende weken!

9. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hi Nikkie, ik weet niet helemaal zeker wat je bedoelt, maar wij zagen op een echo hoe ze het slangetje met daarin de emmy's erin schoven en toen zagen we twee kleine belletjes en zei de arts dat dat vocht was en dat daarin de emmy's zaten, dus zo kon je min of meer zien waar ze terecht kwamen. Ik heb niet vocht gevoeld wat jij beschreef, maar ik zou me er niet te druk om maken, dat was vast vocht wat in de schede zit rondom je vruchtbare dagen. Ze brengen de embryo of cryo echt diep in, dat valt er niet zomaar uit hoor. Nou ja, ik ken de onzekerheid hoor. Ik durfde amper het fertiliteitscentrum uit te lopen en wilde direct liggen, achterover in de auto ;)
    Succes he!

10. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Klopt, mij werd hetzelfde verteld. Na TP kan je wat 'nattigheid' in je slipje voelen, maar je hoeft niet bang te zijn dat het embryo eruit 'valt'. Het embryo zit in vloeistof en dat spuiten ze geheel naar binnen.

11. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    OOH ik lees het nu pas goed :oops: ! Wat een goed nieuws zeg. Mocht je al testen dan? Als je zo'n dikke posi test in handen hebt, kan het bijna niet anders! Wat heeeeerlijk voor je!

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ooh gelukkig, ben ik iig weer gerustgesteld!
    Het aftellen is hier weer begonnen....pppffff wat duurt dat altijd lang he!

Liefs Nikkie

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zie dat het weer spannend voor je wordt nikkie. Nou ik ben weer aan het duimen voor jullie.

liefs vruchtje

14. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Vruchtje,

Hoe is het met jou? Hoe voel je je?
    Last van kwaaltjes o.i.d.?

Ja hier is het weer spannend. Ik zit nu in die slopende ww....die zo tergend langzaam voorbij gaan.

Liefs Nikkie

15. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    He meiden,
    Nikkie, ''al'' weer 4 daagjes gehad, ik duim me te pletter!
    Annerie, nee ik mocht nog niet testen, maandag pas bloedtest, maar ik testte woensdag al positief, 13 dagen na punctie en toen was het al echt heel duidelijk. Ook voor jou: duimen geblazen!

16. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Nikkie nog volhouden he...;)

17. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Spannend zeg..ik duim voor je dat ie lekker blijft zitten!

18. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Zit "hij" nog steeds goed Nikkie? Hier wel, al wordt het met de dag spannender en worden de toiletbezoekjes ook steeds spannender. Maar ik blijf vertrouwen houden.

Wel voel ik me best zwanger af en toe, heb jij dat ook? Zou dat nog door alle hormonen komen of nog van de progesteron balletjes? Ik ben af en toe heel hangerig en moe.

19. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Nikkie, ik zie nu pas dat je de trotse bezitter bent van een eskimo ;) .
    Wat goed zeg.
    Ik ga heel hard duimen dat je eskimo lekker blijft zitten.
    Warm hem / haar maar lekker op, zodat hij/zij zich thuis gaat voelen in je buik.

Succes, liefs Hope

20. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meiden,

Bedankt voor al jullie geduim. Vooral doorgaan he, want ik ben erg nog niet!
    Annerie, eerlijk gezegd voel ik helemaal niets. De vorige keer had ik al flink last van krampjes en steken in mijn onderbuik/ baarmoeder. Nu voel ik totaal niets.....Ik hoop dat het positief is.

Liefs Nikkie

Deel Deze Pagina