Hoi Nikkie, Met mij gaat het goed hoor op mijn vervelende rugpijn na. Maar met mijn rug gaat het sinds vandaag beter. Afgelopen vrijdag echo gehad (staat in album) en was super. Mag niet klagen wat zwangerschapskwaaltjes betreft. Af en toe moe en misselijkheid verder niets. Nou meid volhouden hé ik duim nog steeds. liefs vruchtje
Vruchtje, wauw je ziet al echt een minimensje in de vruchtzak. Super zeg! Konden ze ook het hartje horen? Zora: succes de 15de met de hsg! Liefs Nikkie
Nikkie bijna 1 wachtweek erop, nog 1 of misschien wel iets minder te gaan! Dat eskimootje het maar lekker warm mag hebben daarbinnen! Mag ik hier dan gelijk ook even Annerie hetzelfde toewensen. Denk aan jullie! Ik heb gisteren de bloedtest gehad en die was goed. Ik heb nog steeds heel veel twijfels, maar probeer vertrouwen te krijgen. Het is nog steeds onwerkelijk. Jullie heel heel veel succes komende daagjes en sterkte met geduld afdwingen..
Jazeker! Nog 1 hele week wachten. Hoe voel jij je Annerie? Ik heb nog steeds nergens last van. Gisternacht heb ik wel de hele nacht last gehad van duizeligheid, zo erg dat ik de hele nacht misselijk was en dacht dat ik moest overgeven. Maar dat ik nu weer voorbij. Ik denk dat ik misschien te inspannend gesport had van tevoren (en dat na heel lang niks gedaan te hebben). Liegs Nikkie
Ach, ik weet niet meer wat ik moet voelen hoor. Maar de test is in huis, dus kom maar op met die 16e septemberrrr
Hi, kwam weer even kijken hoe het ermee staat! Oef, wat spannend. Kun je je beheersen met testen? Ik ben daar altijd heel slecht in, maar vind het knap als meiden dat geduld opbrengen. OK, mijn duimpjes blijven draaien voor jou en ook voor Annerie!
Helaas... volgens mij is mijn menstruatie vanmorgen heel licht begonnen. Het is weinig, maar genoeg om zwaar teleurgesteld te zijn..... Hoop dat het bij jou beter gaat Nikkie. Tjonge, wist niet dat dit er zo in kon hakken. Ik zit alleen maar te waterlanden hier.
Annerie, is de ongi nu echt doorgezet? Dat zou wel vrij vroeg zijn. Ik hoop dat het gestopt is en dat het een innestlingsbloeding is geweest. Zou dat nog kunnen? Hier voel ik vanaf gisteren wat steekjes richting mijn lies, best pijnlijke steekjes. De ene keer rechts en de andere keer links. Verder voel ik niets. Ik ga woensdag pas testen (mocht ik niet eerder ongi worden) Bedankt voor al jullie geduim, heb het hard nodig! Liefs Nikkie
Nikkie en Annerie, ik duim nog steeds voor jullie. Annerie, wat naar! Ik zeg maar wat iedereen je al zal zeggen: probeer moed te houden zolang het nog geen echte menstruatie is. Veel meiden verliezen wat bloed, ook als ze net zwanger zijn. Maar goed, jij weet vast het beste hoe het begin van je ongi verloopt. Ik blijf nog voor je hopen zolang er nog een kansje is. Moeilijk he allemaal... Nikkie, ik las ook al iets van je bij het andere topic over cryo's, knap als je het redt zonder testen tot woensdag, ik was daar helaas nooit goed in, maar altijd weer was mijn argument voor mezelf: hoe eerder ik het weet, hoe beter. Maar de klap was er wel altijd bij de zoveelste negatieve test. Afgelopen keer echter was ik blij dat ik 9 dagen na tp eigenlijk al wist dat ik zwanger was, hoewel er wel twijfel was over pregnyl, maar ik wist eigenlijk al wel dat het daar niet meer van kon zijn. Maar goed, je hebt dan wel reserve en je bent pas echt overtuigd bij een dikke streep en liefst nog bevestiging van een bloedtest. Moet jij ook voor een bloedtest woensdag? Nou, ik hoop onwijs dat de ongi weg blijft, houd vol!
Nikkie: nog een paar dagen en je weet eindelijk waar je aan toe bent. Ik duim nog steeds voor je en hoop op goed nieuws. gr vruchtje duim natuurlijk ook voor de andere meiden
Nikkie, ik blijf ook meelezen met jou en heel erg hopen op goed nieuws! Eva, bedankt voor het duimen meid. Het is hier heel vreemd, ik was er vast van overtuigd dat vandaag mijn menstruatie zou doorzetten, maar er is helemaal niets gebeurd. Alleen een piepkleinbeetje bruin bij het afvegen. Heel onwerkelijk, zou ik me toch te vroeg zorgen hebben gemaakt? Ik hoop zooooo dat het een innesteling (of whatever!) was. Maar er is dus nog hoop. Duimen doet goed! Hoe is't met jou? Begin je al een beetje blij te worden!? Hopelijk gaat bij jou ook alles goed! Sorry Nikkie, dat was ff over mezelf in jouw topic.
Heb vandaag negatief getest en mijn buik is flink hard en ik heb krampen. Dus het zal niet lang meer duren voordat de menstruatie goed doorzet. Nou van mij mag 'ie snel doorzetten zodat ik aan mijn tweede IVF kan starten. Succes Annerie! Liefs Nikkie
Jee Nikkie, ik zie dat je vandaag getest hebt. Wat balen zeg! Ik lees een paar berichtjes terug dat je woensdag zou gaan testen, was het vandaag misschien nog te vroeg? Ga je ook nog een bloedtest doen? Sterkte meis!