Nikkie in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nikkie80, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Tja ik kon me weer eens niet beheersen he haha! Echt heel erg!

Ik hoef nooit een bloedtest te doen. Ik mag altijd gewoon zelf testen thuis. Misschien is het te vroeg geweest idd, maar de klachten die ik momenteel ervaar komen overeen met de menstruatieklachten. Daarom is het voor mij game over...

2. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Maar het is gewoon nog wel heel vroeg hoor, je weet maar nooit. Ik heb ook soms flinke krampen, maar nog geen ongesteldheid gezien. Bruinverlies stelt ook niks meer voor, dus je ziet het, het kan alle kanten op. Misschien over een dag of 2 nog eens testen?

3. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Balen zeg, ik blijf wel voor je duimen dat je gewoon te vroeg hebt getest en dat hij van de week alsnog positief is!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ahhh ik hoop dat je er qua gevoel naast zit en je misschien te vroeg hebt getest. Maar je kent je eigen lichaam het beste natuurlijk. Ik blijf toch nog duimen tot dat de duiveltjes er echt zijn. En dan ga ik weer verder met duimen voor de 2e ivf poging.

liefs vruchtje

5. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ik blijf toch nog duimen hoor Nikkie ook voor Annerie natuurlijk hahaha....

En mocht je toch niet te vroeg getest hebben...bah neem een baaldag en hoop ik idd dat de duivels snel komen dat je verder kunt!

6. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Hier nog een die aan je denkt Nikkie. Balen van die negatieve test. Maar het kan nog alle kanten op gaan, ook met krampen.

Annerie, hoop idd dat het innestelingsbloed was. Bij jou dus ook nog spannend! Ik zit enorm voor jullie te hopen hier.
    Ik voel me nog steeds niet blij gek genoeg, alleen maar bezorgd. Elke nacht zoveel pijn, buikpijn en krampen, dat het moeilijk is om erin te geloven. Of is sta het mezelf ergens niet toe uit zelfbescherming.

Nog een paar dagen die vreselijke spanning uitzingen meiden! Ik kom gauw kijken hoe het met jullie is. Sterkte

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lief dat jullie allemaal aan me denken! Hier nog steeds geen bloed......maar toch ga ik ervan uit dat het game over is. Nou ja we wachten wel af...

Annerie; hoe is het bij jou?

EvaZ; ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is om te genieten als je zoveel krampen hebt. Wanneer heb je de echo?

Liefs Nikkie

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lieve nikkie,

Geen bloed geeft toch nog een beetje moed. Ik hoop zo keihard dat je te vroeg hebt getest.

gr vruchtje

9. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Nikkie, hoe istie vandaag?
    Ik zie net op Jinky's topic dat Annerie zwanger is, maar Jinky heeft net haar topic gesloten, dus daar kan ik je niet feliciteren Annerie, maar geweldig nieuws en ga zo wel even zoeken waar ik je wel kan feliciteren.
    Nikkie geen nieuws goed nieuws ga ik vanuit, hier blijven mijn duimen voor je hun werk doen! Ik heb trouwens pas de 29e 1e echo.

10. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    hee nikki

ook bij jou niet echt positief he...

wilde je gewoon even sterkte wensen en hoop ook voor jou op een wondertje!

liefs anna

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Nikki, hoe is het meid? Nog steeds geen bloed? Ik duim nog hier!

Liefs Zora

12. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Ha Nikkie, ik kom je gewoon elke dag even sterkte en succes wensen hoor als het mag. straks moet ik weg en heel laat thuis, dus ik kwam gauw nog even langs. Groetjes en tot morgen, hoop heel hard dat het weg is gebleven!

13. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    En En?

14. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Nog steeds geen menstruatie...pfff wat duurt wachten toch lang!
    Als het negatief is, dan mag van mij de menstruatie aanbreken hoor zodat ik door kan gaan voor de volgende IVF. We later er dan trouwens 2 terugplaatsen ipv 2 tenzij......

Liefs Nikkie

15. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Oh hoop voor je Nikkie dat je helemaal niet ongesteld wordt en een vette positieve test hebt!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh meid, wat spannend, hoop het zo voor je...

17. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Nikkie, je zit nu toch 14 dagen na tp? Dat geeft toch te denken he. Ik hoop het zo voor je. Sterkte weer vandaag.

18. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hé Nikkie, hoe gaat het nu?

19. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Hai Nikkie, wij denken aan je hoor, laat je snel iets horen?

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    En meis al nieuws............spannend hoor. Ik duim nog steeds

Deel Deze Pagina