Hoi meiden, Vanochtend maar weer getest Sensitest. Zag ik daarop een heel licht vaag streepje. Dit streepje was veels te licht zodat ik me afvroeg ik ik dat nu zag omdat ik het wilde zien, of dat het echt zo was. Volgen jullie mij nog? Mijn man zag ook een heel licht streepje. Maar daarna heb ik een test gedaan van Clear Bleu digitaal. Deze gaf aan niet zwanger. Tja het zegt dus niks. Morgenvroeg doe ik weer een testje. Ik heb nu een test liggen van Sensi test en van Kruidvat. Waar hebben jullie mee getest? Zijn die digitale van Clear bleu niet zo gevoelig als Sensitest? Ik hoor er verschillende verhalen over.. Liefs Nikkie
Ow Nikkie wat spannend! Ga anders desnoods even naar de huisarts voor een bloedtest. Dat heb ik toen ook gedaan! Woww ik ga nog een tandje harder duimen :smile:
Oooo Nikkie wat spannend! Ik testte vorig jaar op een vrijdag super super licht positief met Etos en de volgende dag duidelijk posi met Clear Blue. En dit jaar was het direct duidelijk met Kruitvat, maar nog veel duidelijker met Clear Blue digitaal. Er zit dus wel degelijk verschil in, Sensitest ken ik niet. Maar 1 of in elk geval 2 daagjes later moet het duidelijker zijn. Ik snap dat je niet kunt wachten tot morgen ochtend. Tjee, ik blijf aan je denken hoor! Succes en hoop dat je een beetje kan slapen. Ik heb morgen 1e echo omdat ik zo'n buikpijn heb, en zal zeker niet kunnen slapen vannacht...
vanochtend heb ik twee testen gedaan (sensi test en Kruidvat) . Allebei negatief. Zelfs geen vaag streepje meer. Dus laat de duivels maar komen! Liefs Nikkie
Owwwww Nikkie...we hebben allemaal zo hard geduimd voor je...kl*te! Geen bloed geeft nog moed...maar toch een hele dikke digiknuf!
Oooo Nikkie wat jammer, maar geef het nog niet helemaal op, al is valse hoop geven wel het laatste wat ik wil doen. Maar je moet altijd 2 dagen wachten, want HCG verdubbeld elke 2 dagen, het kan nog te vroeg zijn en je bent toch nog steeds niet ongesteld? Ik blijf gewoon voor je hopen, ook als je dat zelf niet meer doet, tenzij het tegendeel is bewezen. En dat is pas zo bij helder rood bloed. Misschien wil je dit wel niet horen, maar ik hoopte gewoon zo hard voor je! Sterkte hoor.
Heey meiden, Ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar elke ochtend heb ik negatief getest. Dus ik reken echt nergens meer op. Ik vind het zo irritant dat ik niet ongesteld word. Ik wil doorgaan, maar dat kan zo niet...ppfff. Ik voel elke dag steekjes richting mijn liezen, heel raar. Verder heb ik nergens last van, op geen geduld na dan! Ik heb maar een afspraak gemaakt voor a.s. maandag bij mijn arts. Misschien kan hij zeggen waarom ik niet ongesteld word. Liefs Nikkie
Hey Nikkie, Wat kl*te zeg die onzekerheid op deze manier. Ik hoop dat je maandag wat meer duidelijkheid hebt. gr vruchtje
Dat is balen zeg! Ik hoop dat je of toch gewoon zo snel mogelijk een positieve test hebt of dat je snel ongi bent, zodat je verder kan... sterkte, is echt een vervelende periode zo..