Hi, wat een onzekerheid allemaal zeg, pffff. Misschien vragen om een bloedtest, dat geeft misschien wat meer zekerheid, ook als het niet is aangeslagen, maar als er wel eventjes iets is geweest. Dan weet je dan tenminste, geeft misschien ook weer wat meer hoop voor de volgende keer, of niet? Ik blijf natuurlijk gewoon hopen dat het bij jou wat langer duurt voordat je het ziet in urine, je zal niet de eerste zijn! Maar zo niet, dan hup met die ongi, dan wil je door natuurlijk! Sterkte joh, en ga inderdaad echt maar even naar je arts!
Tjee wat lastig zeg die onzekerheid.. Die steekjes klinken ook best goed.. Ik wil je natuurlijk niet blij maken met een dode mus, maar mijn gyn zei ooit eens dat een ongi na een echte eisprong vrijwel altijd met zekerheid binnen 18 dagen komt. Komt het later dan is er een innesteling geweest die niet goed is gegaan of is er geen eisprong geweest. Nu weet ik natuurlijk niet hoe dat laatste precies zit met terugplaatsing, maar ik duim nog even voor je door. En wat betreft een bloed test, daarbij sluit ik me aan bij Eva. Ik heb er vast overheen gelezen maar welke testen gebruik je?
Ha, Nou nog steeds niet ongesteld......pppffff! Ik ben zo benieuwd naar wat de arts morgen te zeggen heeft. Misschien dat hij inderdaad een bloedtest gaat afnemen om te zien of er wel iets heeft gezeten. Misschien dat mijn follikels aan het drukken zijn in mijn eierstokken en dat daar die steekjes vandaan komen... Geen idee. Ik hoop dat ik morgen meer antwoorden krijg. Liefs Nikkie
Vanmiddag kan ik er om 15.00 uur terecht. Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft! Wij willen verder, dus laat de menstruatie maar komen...
Wij zijn ook benieuwd, hoop voor je dat je gewoon zwanger bent maar dat je urine niet meewerkt! Ik duim, duim duim..
Ik ben doorgegaan met het gebruik van de Progestan balletjes. Deze balletjes houden blijkbaar de menstruatie tegen. Hier moet ik dus direct mee stoppen. Ik zal ongeveer over 3 dagen mijn menstruatie krijgen. Dan kan ik weer op de derde dag van mijn cyclus starten met spuiten van Gonal F, 112 IE. Vervolgens moet ik ongeveer na 1 week spuiten terugkomen voor een FM. he he eindelijk we kunnen weer verder! Liefs Nikkie
Ow meis wat kl*te! Je bent wel een doorzetter hoor pffft. Meteen doorgaan met alles...pas je wel een beetje op jezelf! Het is niet niks waar je mee bezig bent he. Ik overweeg een maandje rust nu na 3 pogingen....sterkte meis! DIKKE KNUF!
Toch jammer dat je niet zwanger bent, maar het is ook al wel weer fijn dat je zo snel dan weer kan beginnen...Al is het wel waar wat Sens zegt, je moet jezelf niet voorbij lopen! Maar jij voelt dat zelf het beste aan...Succes de volgende ronde!
Hi Nikkie, He, wat jammer, bleef voor je hopen, maar jij voelde het blijkbaar goed aan. Ik had gisteren inderdaad zitten denken aan die balletjes, omdat ik me herinnerde dat jij eens schreef dat je die 10 weken moest gebruiken. Ik moet ze ook nog steeds gebruiken. Dus ze hebben geen bloed geprikt? Nou, dan zul je nu met 3 dagen wel duidelijkheid hebben en kun je tenminste verder. Balen joh, maar het klinkt alsof je goede moed hebt voor de volgende ronde, wat mag je al weer snel, bij ons zouden we 3 maanden moeten wachten tussendoor. Maar ik zou dat ook fijner vinden zo, je moet het alleen allemaal wel aan kunnen, pas goed op jezelf he!
Knap hoe je reageert nikkie maar ik kan me ook voorstellen dat je nu lekker zekerheid hebt. Nou heel veel succes! Ik ga je weer volgen!