Had maandag een stuk of 20, vandaag weet ik niet precies maar er zaten er meerdere aan beide kanten, verschillende groottes: 11,12,23,14,15,17 mm. Alleen nu gebeld voor de hormoonwaarden en die stegen wat sneller dus morgen alweer controle....
Hai Nikkie, ik heb je topic eben bij-gelezen en begrijp dat je vandaag de FM hebt (gehad)? En? Ik ben sinds zaterdag weer aan het spuiten, nu met 300 ipv 150 gonalF. Hopelijk gaan er dan ook meer eitjes groeien dan de vorige keer! Linda ik las in een andere topic ook jouw verhaal, je hebt de punctie goed doorstaan dus met 8 eitjes als resultaat! Wauw goeie score! En volgt dan vandaag het telefoontje over de bevruchtingen? Spannend, hoor, heeel veeel succes voor allemaal Eef
hihi heb net geantwoord in jouw eigen topic, maar morgen krijg ik de uitslag! spannend he, ik leef nu zo ontzettend mee met de ivf/icsi meiden, nu ik er echt middenin zit weet je pas echt goed hoe iedereen zich voelt, en maar zorgen en weer hopen! zet 'm op meiden.
Heey meiden, Vandaag 2 uur moeten wachten voordat ik aan de beurt was...pppfff Er zaten rechts en links zo'n 6 follikels. Maar aleen nog onder 1 cm. Dus te klein om te beoordelen of het een IUI of IVF gaat worden. Mijn god ik hoop echt een IVF! Helaas wil hij nog niet gaan ophogen. Vrijdag moet ik terugkomen voor een FM en dan de maandag weer. Waarschijnlijk zal er vrijdag niet veel gegroeid zijn, dus dan hoop ik dat we wel kunnen ophogen! Linda, spannend zeg! Wanneer krijg je het telefoontje of er een bevruchting plaats heeft gevonden? Succes allemaal Liefs Nikkie
@nikkie: kan nog best groeien hoor nikkie, ineens kan het snel gaan, en wat een goede score al ik hoor het morgen voor 14 uur, oeioeioei please laat alles goed gaan
@nikkie: We hebben 6 embryo'tjes ! Waaahhh ben helemaal van slag, ben echt aan het shaken! Morgen om 11.15 uur terugplaatsing en dan horen we ook of er 1 of 2 worden teruggeplaatst (afhankelijk van de kwaliteit) en of er nog embryo'tjes kunnen worden ingevroren.
oke Nikkie, ik lees het al. Heb je er 6 in totaal of 6 aan elke kant? @Linda: wieeee-hoe 6 embryo's wat veel! Succes met de tp morgen, dat schijnt veel minder vervelend te zijn dan de punctie. Ik hoop je snel te volgen, en Nikkie vast ook! Liefs Eef
Hoi Nikkie, het kunnen er nog meer worden dan 6 hoor, maar stel als je 6 eitjes uit 6 zou krijgen, dan is dat ook een mooie score. Ik hoop ook voor jou dat het IVF wordt ipv IUI. Duim voor je! Groetjes
Hoi Eef, Ik heb er 6 aan elke kant. Maar ze zijn allemaal nog kleiner dan 1 cm. Dus ik weet nog niet of we een IUI of een IVF krijgen... Linda, en hoe was de terugplaatsing? Heb je er 1 of twee teruggeplaatst gekregen? Spannend! Nu twee vreselijke wachtweken! Ik ga voor je duimen meis! Liefs Nikkie
Linda, ik kan van jou geen topic vinden, ligt dat aan mij, of heb je het niet? Misschien mag ik je anders even hier succes toewensen, je had vandaag als het goed is tp en ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat je mooie embryootjes had!
Lief dat jullie het vragen meiden, heb idd geen eigen topic, maar ik heb lekker warm twee embryo'tjes bij me! Helaas geen ingevoren maar we gaan er voor!
Heey Linda, Twee emmy's aan boord, goed hoor! Zijn het twee van kwaliteit 1? Dus echte toppertjes? Spannend hoor. Ik ga voor je duimen meid. Ik heb morgen weer een fm. Even kijken of ze nu wel wat gegroeid zijn. Misschien dat hij nu wel kan zeggen of het een IUI of IVF wordt. Ik wil een IVF hoor! Dat scheelt mij 12 % kans meer! Dat vind ik best veel eerlijk gezegd. Nou ja we wachten eerst maar eens af of er uberhaupt iets gegroeid is...... Liefs Nikkie
Ben benieuwd nikkie, en nee het was geen toppertje wel 1 gewoon goed en 1 iets mindere maar dat is vast een vechtertje!
Zeker weten meid, that's the spirit! Ik hoop je snel te volgen met een emmy liefst twee aan boord! Liefs Nikkie
Gisteren heb ik weer een FM gehad. Ik heb aan de linkerkant maar 2 follikels zitten, maar aan d erechterkant heb ik er 10! Dus dat is toch nog een mooie score. Het gaat nu zeker een IVF geworden gelukkig! Ook heb ik aangeven dat wij er 2 teruggeplaatst willen hebben. Vanaf vandaag moet ik Cetrotide spuiten, om de eisprong tegen te gaan. Dat zijn zo'n grote gemene spuiten he! Maandag moet ik terugkomen en dan hoop ik dat we de datum van de punctie kunnen vaststellen. Liefs Nikkie
O Nikkie wat geweldig voor je! Dus volgende week vast al de punctie, spannend weer he?! Fijn dat ze goed zijn doorgegroeid. Linda, ik had 1 topper en 1 van iets mindere kwaliteit, maar ook die laatste heeft lekker ingenesteld, dus zo zie je maar, ook de iets mindere maken kans hoor. Nu goed de wachtweken zien door te komen, zoek lekker veel afleiding! Nikkie, nog even goed laten doorgroeien, die follikels en had jij de vorige IVF maar 1 teruggeplaatst gekregen dan? Fijn weekend nog meiden.
Heey meiden, Dank je wel! De vorige ker hadden we gekozen voor de optie, 2 tenzij er 1 van topkwaliteit bij zat. Nu willen we ongeacht de kwaliteit 2 teruggeplaatst hebben. Ik hoop inderdaad dat we volgende week de punctie hebben.....toch wel weer spannend hoor! Ik hoop dat de punctie net zo goed gaat als bij de eerste IVF! Fijn weekend! Liefs Nikkie