10 eitjes is goed toch? En 6 mlj zaadjes, is ook wel genoeg..Dat ze de mooiste eruit zoeken zodat jij zondag mama wordt van 2 embryootjes of 1tje kan ook natuurlijk!
Super Nikkie wat een mooi resultaat. Nou hopelijk zondag ook nog goed nieuws...daarna gaan we weer duimen met embryo on board
Goed zo Nikkie, wat een goede score. 6 miljoen is prima voor IVF en volgens mij ruim voldoende voor 10 (! wat veel!) eitjes. Op naar zondag! Ik heb gisteren twee ukkies zien bewegen op de 10wk echo. Ik hoop voor jou op hetzelfde mooie nieuws, spoedig. Succes en groetjes.
Van de 10 embryo's zijn er 8 bevrucht, maar 1 is zich niet gaan delen. Dus we houden 7 embryo's over. Ze zijn allemaal van kwaliteit 2 tot 4. Dat valt me wel tegen want de vorige keer hadden we twee van kwaliteit 1. We hebben er nu 2 terug laten plaatsen van kwaliteit 2. Nu weer de spannende wachtweken in! Liefs Nikkie
O wat veel bevruchte Nikkie, kwaliteit 2 is ook nog heel goed hoor heb ik me laten vertellen. Vergeet niet dat bij ons de 2e ook kwaliteit 2 was en mooi dat die ook is ingenesteld! Fijn dat je ze nu bij je hebt, zorg goed voor jezelf! Hadden jullie ook nog over voor cryo's? Heel heel veel succes deze maand en sterkte met wachten. Groetjes Eva
Heey meiden, Hoeveel cryo's we hebben weet ik nog niet. Dat krijgen we over zo'n 14 dagen schriftelijk bericht over. Ik verwacht daar eerlijk gezegd niet zoveel van. Ik hoop ook dat het niet nodig is en dat het nu al gewoon leker raak is. Ik heb nog steeds last van buikpijn van de punctie, echt heel vervelend. Dat had ik bij mijn eerste IVF helemaal niet. Maar goed, het is allemaal voor een goed doel. Eva, ik hoop dat ik je snel mag volgen. Inderdaad is kwaliteit 2 ook goed genoeg. Alleen had ik de vorige keer er twee bij zitten van kwaliteit 1 en het aantal zaadjes was nu maar 6 mlj. Dus dat viel een beetje tegen. Toen hadden de emmy's zich niet ingenesteld met zo'n goede kwaliteit. Nu is de kwaliteit minder als vorige keer en dat maakt me wel erg onzeker. Liefs Nikkie
Hai Nikkie, ik lees even heel snel en kort hier, maar wil je even laten weten dat ik voor jullie en je 2 emmy's duim! Liefs Eef
Hoi hier flinke hoofdpijn al een paar dagen en gevoelige borsten, maar dat komt van de utrogestanballetjes. hoe gaat het met jullie? liefs nikkie