He Nikkie, Hoe gaat het met je? De eerste wachtweek zit er al bijna weer op! Hoe voel je je? Liefs Daan
Hoi Daan, Ja voel me goed, alleen heb ik niet het gevoel dat het raak is.... Maar we wachten af. Hoe is het met jou? Liefs Nikkie
He! Nou dat klinkt niet echt positief. Waarom denk je dan dat het niet raak is? Ik hou wel even goede hoop voor je! Ik ben even gestopt met alle behandelingen, wij zouden overgaan naar ICSI, maar ik wil dat liever nog even uitstellen, ben er nog niet echt aan toe.. Dus we hopen nu maar op een wondertje.. Liefs Daan
Nikkie, ik had bij onze 3e IVF ook niet het gevoel dat het raak zou zijn, maar dat was het dus wel...dus wie weet? Ik duim voor je! Daan, ik duim ook voor jullie...ik geloof in wonderen, ze gebeuren niet vaak, maar ze bestaan wel!
Ik blijf hier ook aan je denken! Ook al heb je er niet zo'n goed gevoel over, dat wil nog niks zeggen... hoop ik!
Heey meiden, Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Ik heb niet het gevoel dat het raak is. Maar theoretisch is in principe alles mogelijk, niet waar? Helaas kunnen we waarschijnlijk niet meteen doorgaan naar de volgende ronde ivm vakantie van 1 week. Die valt dan midden in mijn cylus. Net rond de periode van inseminatie.....Daar baal ik wel van. Het liefst was ik meteen doorgegaan. Ik test niet, ik wacht gewoon mijn menstruatie af. Daan, wonderen zijn de wereld niet uit! Ik wens je al het geluk van de wereld toe met je eigen wondertje! Liefs Nikkie
Nikkie, dat zou idd wel balen zijn als je niet meteen door kunt...maar ik blijf gewoon nog ff voor je door duimen!
Hoi Nikkie, wat zal het wachten lang duren voor je zeg, ik dacht laat even weten dat ik nog met je meelees en meeleef! duim-duim-duim Eef
Ha meid, Ook van hier uit ff een berichtje om te laten weten dat we nog aan je denken! We blijven gewoon kei hard duimen! Nog 4 nachtjes slapen... Enne, morgen gaan we voor een leuke afleiding zorgen...hihi Veel liefs! Jollie
Hoi hoi, Ik heb vanaf het weekend menstruatie krampen. Gisteren had ik al bloedverlies helaas. Dus hier is het game over. Volgend jaar gaan we weer verder! Liefs Nikkie
SHIT! En nu op een na een heel nieuw jaar, met nieuwe hoop en nieuwe kansen! Toy, toy, toy! Kus, Jollie
Nikkie, balen he, dikke knuf! Op naar het nieuwe jaar dan maar. Gaan jullie weer een IUI proberen of een IVF?