Heey meiden, Ja dat hopen wij ook! Nu hebben we een pauze ingelast tot na onze vakantie. Dat vind ik eigenlijk wel jammer, ik was liever meteen doorgegaan. Maar dat halen we niet qua datum. Ik heb van het weekend voor mijn ongi een test gedaan en die was zeer licht rose, de streep. Dat is toch raar. Dan moet je de teststreep (de tweede streep dus) niet zien? Dat had ik na mijn tweede IVF ook al zo raar. En die dag erna ben ik ongi geworden, nou lekker is dat Ik gebruik de testen van sensitest. Ik vind ze dus totaal niet betrouwbaar. Hebben jullie dat ook gehad?
Hoi Nikkie, Ik had dat met de testen van het kruidvat en met matcare, ik had toen geen pregnyl gehad dus ook raar! Heb jij wel pregnyl gehad, want bij mij blijft dat een dag of 12 in mijn bloed zitten en met 10.000 nog langer, zodra mijn test negatief werd was ik meteen ongi, denk dus dat pregnyl het ook tegen houdt, misschien is dat de verklaring?
Nikkie, Heel veel sterkte meid! Wat een rotnieuws weer... Hoop echt op mooi nieuws in 2009 in dit topic! Liefs Elke
Hoi Nikkie, wat balen weer zeg... vooral dat jouw intuitieve gevoel helaas weer klopte.... Balen balen balen. Hoop dat jullie toch een mooie kerst enzo zullen hebben en dat 2009 maar HET jaar mag worden, hou je taai, sterkte, Eef
Meiden, Ik heb super nieuws! Zondag was ik rose verloren, daarna niks meer. Ik ad toen al verwacht ongesteld te worden. Woensdagochtend had ik bruinverlies, maar het zette vervolgens niet door. Ik dacht echt dat dit het begin van mijn ongi was. Vanochtend toch maar even een testje gedaan en deze was positief! We hebben twee positieve testen! 1 van Sensitest en de streep was nu donkerder rose en 1 van Clear blue digitaal en deze gaf aan Zwanger! Vanmiddag zijn we naar Geertgen gegaan en hij heeft een echo gemaakt. Daarop was te zien dat mijn baarmoederslijm nu 13,6 mm dik was. Hij gaf aan dat ik zwanger ben. Ik wilde voor de zekerheid nog een bloedtest. De arts vond dit overbodig. Deze hebben we in Elkerliek Deurne laten doen. Morgen mag ik bellen voor de uitslag. Vandaag ben ik 4 weken en 2 dagen zwanger! Ik kan echt niet bevatten! Liefs Nikkie
hahaha, Nikkie ik schrijf net dat je intuitie helaas goed was... Nou mooi niet dus, meid! Je intuitie had het fout, je bent gewoon hart-stikke zwanger! Super! Gefeliciteerd, Eef
Thankx Naatje, ik ben ook helemaal onderste boven van! P.s. voor diegene die mijn topic volgen en bekenden van me zijn aub nog even voor je houden! Liefs Nikkie
NIKKIE, PROFICIAT MET DIT SUPERNIEUWS Geniet lekker van dit heerlijke nieuws... Ga zelf morgen ook weer naar Geertgen, hoop dat ik snel met je mee mag in het rose Liefs Elke
Nikkie wat super gaaaaaaaaaaaaaaaaf! Ik heb tranen in mijn ogen. Jeetje wat geweldig en wat een spannende tijd! Nog een nieuwtje... ik had vandaag ook een positieve test. Gisteren nog bloedverlies, maar vandaag was dit gestopt. Kan het nog niet geloven. En en heel onzeker. Ga voor ons duimen dat alles goed mag gaan! Hihi zou het dan toch door die naalden van onze Patrick komen?!
Oh Nikkie wat geweldig! ! Ben zo gelukkig voor je! Van harte gefeliciteerd! Dus toch! Had het niet verwacht meid,wat fijn dat je 2008 zo kan afsluiten nu! Dat geeft ons (denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek) ook weer goede hoop! Geniet ervan!
Aaah super Erika! Ik hoop voor je deat de ongi 9 maanden lang wegblijft! Ja die nalden die doen het hem he! Blijf je wel onder behandeling bij Petrick? Ik wel! Het heeft effect!
Naalden van Patrick? Waar hebben jullie het nou over? Als er naalden zijn van Patrick die helpen wil ik ze ook
Dank je wel Milla! We gaan allebei bij ons in het dorp naar de acupunctuur. Milla jij ook heel veel succes! Je verhaal is voor mij heel herkenbaar. Ga voor je duimen!
Laat ik nou eens net 15 km van jullie dorp afwonen, mag ik vragen waar en bij welke praktijk? Wordt ineens wel heel nieuwsgierig
Patrick zit in Deurne, praktijk voor de acupunctuur. Milla was je vandaag ook bij Geertgen? Ik was er rond 15.20 uur tot 16.00 uur En jij?
Ik was er tussen 12.45 en 13.15 Als ik deze ronde niet zwanger ben ga ik me ook maar eens aanmelden bij patrick.. voor mij maar 10 minuutjes rijden