Dank je wel meiden! We gaan het morgen aan mijn ouders vertellen, zij weten van ons traject. En overmorgen aan mijn schoonouders. Dus hebben we speentjes en slofjes ingepakt, want we gaan sinterklaas vieren. Volgende week vrijdag mijn eerste echo. Hij hoop t dan al een uitsparing te kunnen zien....ben benieuwd!
JAAAAAAA Ook van mij natuurlijk kei veel proficiat! Gelukkig heb ik de eer gehad om dit ook live te doen! Ik vind het echt geweldig voor je en ik vind het heerlijk dat we ook nog die laatste paar dagen samen kunnen genieten! GEFELICITEERD!!!! Veel liefs, Jollie
Hey Nikkie, sorry dat ik niet eerder gelezen heb, maar wat zie ik nu? Je bent zwanger! Gefeliciteerd meid. Wat een mooi nieuws om te vertellen op pakjesavond. Liefs Hope
Ginny , jij ook gefeliciteerd natuurlijk, we schelen precies 1 dag! Welke datum zijn we uitgerekend? Volgens mijn berekening ben ik 11 aug uitgerekend.
Ja klopt...ik ben 10 augustus uitgerekend Kom je ook naar de walvissenzee? Ga naar Zwangerschap -> Clubs -> Zwanger na vruchtbaarheidbehandeling
Nikkie! Wat een geweldig nieuws lees ik hier! Helemaal super, waanzinnig gaaf. Jeetje, en dat na je nieuws van de week dat het game over was. Heel erg blij voor je! Van harte en lekker van genieten. Groetjes Eva
He Nikkie, ik lees het hier net... wat een supergoed nieuws zeg! Gefeliciteerd meid, zo loop je net een jaartje achter me aan Volgend jaar heb je net zo'n boefje als mijn manneke!
Hoi Nikkie, Super te horen dat het toch gelukt is! Hopelijk verloopt jouw zwangerschap net zo goed als de mijne! Gr. Joyce
Nikkie Ik dacht ga eens kijken hoe het met je is. En wat zie ik je bent ZWANGER Van harte meid het is jullie zo gegunt. Zit hier met tranen in de ogen. Dikke knuf maatje.
Heey meiden, Dank je wel voor al jullie lieve berichtjes, super! Ja maatje de tijd gaat snel! Jelske, hoe gaat het met Thomas? Ja loop ik precies 1 jaar op je achter hihi! Liefs Nikkie
He Nikkie na al die tijd van moeten doorstaan is het dan zover. Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed verloopt! Ik mag morgen nog een IUI...er is nog een ei gevonden maar het wordt allemaal erg krapjes en ben al aan het kijken voor andere opties...wat een gedoe... Geniet van je zwangerschap! Ondanks spanningen e.d. Dat genieten kan niemand je dan meer afnemen. Ondanks dat het bij mij fout gelopen is, herinner ik me juist die momenten van genieten. Veel succes!
Hoi Nikkie, Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest, maar wat geweldig om te lezen dat jij zwanger bent. Van harte gefeliciteerd, ik ben heel blij voor je. Ga er lekker van genieten en een goede zwangerschap gewenst. Groetjes, Annerie