hai nikkie wat een verdrietig nieuws helaas weten ook wih hoe het voelt denk idd dat ik bij (hopelijk) een volgende zwangerschap toch wel extra twijfels zal hebben maar meid we gaan ervoor 2009 ons jaar! liefs
Nikkie, Pff heftig zeg.. Weet niet wat ik moet zeggen, hoop voor je dat je dit een plekje kunt geven en dat je snel opnieuw maar dan blijvend zwanger bent! Sterkte!
Nikkie, ik lees nu pas wat is gebeurd. Meid, wat erg voor je ( en dat is nog zacht uitgedrukt)Ik wens je voor 2009 veel geluk toe, dat al je dromen mogen uitkomen. Liefs Hope
Hoi, Ik mag eindelijk maandag 26 jan beginnen met Provera, mits ik niet uit mezelf ongi ben geworden... Ik zit daar echt naar uit te kijken Met niks bezig zijn, vind ik erg frustrerend. Ik ben blij als ik weer mag beginnen met spuiten. Dat zal nog wel zo'n 2-3 weken duren verwacht ik... Liefs Nikkie
Hoi meiden, Het is weer even geleden, maar ik ga toch weer mijn topic bijhouden. Helaas had ik bij mijn eerste IUI een miskraam met 6 weken en 3 dagen. Dit is op 19 december 2008 geweest. Inmiddels heb ik op 12 februari onze tweede IUI gehad. Vanochtend getest, deze was negatief. Het was te vroeg eigenlijk om te testen. Donderdag is mijn NOD. Liefs Nikkie
Fijn dat je weer schrijft hier! Wat ontzettend spannend allemaal meid. Ik hoop zo op goed nieuws voor je! Ga flink duimen. Hopelijk heb je te vroeg getest.
Nikkie, fijn dat je hier weer schrijft! Ik hoop dat je te vroeg hebt getest, op naar donderdag!...ik duim voor je
Thankx meiden, da's lief van jullie! Ik voelde me zondag en maandag echt zwanger. Toen had ik last van steekjes richting mijn liezen, gespannen borsten en vlagen van misselijkheid. Maar vanaf vanochtend zijn die steekjes bijna verdwenen. Ook zijn me borsten niet meer zo gespannen. Ik heb een raar gevoel daar beneden. Ik heb nog wel steekjes, maar ze voelen anders zeg maar. Kan ik bijna niet beschrijven. Heb last van buikkrampen enzo. Ben bang dat ik ongi word..... Liefs Nikkie