Hoi hoi, Mijn gespannen borsten zijn helemaal weg, heb wel nog steekjes en krampen in mijn baarmoeder, donkere urine. Heb vanochtend getest en die was negatief! Morgen is de eigenlijke testdatum, maar ik reken nu echt helemaal nergens meer op. Ik hoop toch dat het raak is....duim duim duim Liefs Nikkie
ik hoop voor je mee meid! altijd die laatse kl*te onzekere dagen he... je word er gek van duimende anna!
Hoi Nikkie, ik dacht ik ga vast kijken of ze de uitslag van d'r test al heeft gepost....nog niet, jammer! Ben heel benieuwd, of jij meer geluk hebt deze maand! Duim voor je, Liefs Eef
Hoi lieve meiden, Helaas ik ben vanmorgen ongi geworden. Ik voel me echt zo klote.....ik heb er geen andere woorden voor. Lief dat jullie aan me denken! Anna, Elke, Erika, hoe voelen jullie je? Last van kwaaltjes? Ik hoop dat het allemaal goed gaat! Naatje, ik las in je topic dat je het fijn vind dat je jullie verhaal kwijt kwam hier. Ik ben blij dat je hier je gevoel kwijt kan. De omgeving heeft hier niet altijd begrip voor helaas. Eef, hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat we de rest snel mogen volgen! Liefs Nikkie Liefs Nikkie
Ha Nikkie, wat is het toch allemaal K he? Bij mij is het dinsdagochtend helaas ook echt doorgezet de ongi Dus hier nog zo'n verdrietigerd... Sterkte meis weet hoe je je voelt... Eef
Oo Eef, sorry ik had het te laat in de gaten! Ik had vlug mijn berichtje al aangepast. Maar ik was te laat. Ja meis, het is allemaal flink K*T! Wanneer word onze wens nu is in vervulling gebracht. Iedeen in mijn omgeving zegt, ooh jammer, balen, maar de volgende keer beter! Gggrrr, tis goed bedoeld maar toch!
Nikkie, wat ontsettend kl#te meid, ik had het zo gehoopt voor jullie! Ja het is echt fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen. Helaas snapt de omgeing vaak niet hoe wij ons voelen en proberen ze ons met domme en botte operkingen op te beuren, maar vaak maken deze opmerkingen het alleen maar pijnlijker Dikke knuf meid!
Ik krijg er tranen van in mijn ogen.... Echt shit gewoon. Weer gehoopt en dan toch die teleurstelling, dat vraagt zoveel van je. Sterkte meid.
Hoi Nikkie, kom ook maar even bij jou kijken haha zo kunnen we elkaar beter volgen hoop dat de volgende keer meer geluk voor ons brengt! Liefs Maaike
grr nikkie wat een teleurstelling weer.... en ja dat mensen zeggen volgende keer beter die hebben geen verstand van zaken denk ik maar het is zo makkelijk gezegd maar gevoelsmatig is het allemaal heel wat! en zo blijft het een beetje ik vertelde tegen oom en tante dat het was gelukt en die konden het alleen maar hebben over een achter nichtje waar het ook niet bij lukte ik dacht goh gefeliciteerd anna maar nee tja veel sterkte weer meid en hou vol hoor liefs anna
Hey Nikkie, kwam je even een dikke knuffel geven. Ik las dat je toch ongi bent geworden. Heel veel sterkte met weer een nieuwe tegenslag. Liefs Hope
precies, alsof je op dat moment wilt dat er een volgende keer komt.. je wilt dat het niet nodig is, dat het NU raak is.. begrijp dat ook niet hoor..
dom heid en ik denk dat ze ook niet goed weten wat ze anders moeten zeggen! maar ze begrijpen niet dat al die omerkingen gewoon pijn doen.... ik moet wel zeggen dat ik daar wat harder in werd hoor dan maakte ik een opmerking terug eigenlijk alleen maar om de confrontatie op te zoeken....