oh nikkie spannend weer zeg wat fijn dat je baan goed bevalt en dat je niet gelijk een vrije dag hoeft te nemen ik wens je heel veel succes deze week en ik duim voor je!
Dit is wel weer heel goed nieuws, gelukkig niet te veel eitjes. Succes vrijdag! Dat vrijdag de 13de jullie geluksdag maar mag zijn.
Dank je meiden. Vandaag hebben we onze 3de IUI gehad. We hadden 26 miljoen zaadjes, dus dat is wel mooi! En waarschijnlijk gaan er twee eitjes springen! Dus dubbele kansen! Nu weer de slopende ww in. Vooral de tweede week zal weer spannend worden..... Liefs Nikkie
oh nikkie wat een boel zaadjes wat goed! veel succes met afwachten weer ik duim weer heel hard voor je mee!
Hopelijk geeft je nieuwe baan een beetje afleiding de komende 2 weken. Zet hem op! Echt heel spannend! (Kweenie of je het moeilijk vind als ik hier een berichtje achter laat, zou dan namelijk het liefst mijn banner weg halen... Maar wil je graag laten weten dat ik aan je denk, besef echt dat ik heel veel geluk heb..)
Spannend weer meid! Goede score zeg! Ik duim weer mee, heel veel sterkte in de wachtweken. Liefs Zora
Hoi hoi, Thankx meiden! Het wordt vanaf volgende week weer spannend! Die eerste week komen we meestal nog goed door....maar dan de laatste week.. Erika, nee ik vind het juist heel fijn dat je mee leest en reageert! Ik wil blijven weten hoe jij je voelt en hoe het met je gaat! Vertel, vertel! Ik hoop je ook snel te volgen meis! Zora, balen dat je ongi nog niet heeft doorgezet zodat je weer kan beginnen. Wachten duurt altijd zo vreselijk lang he! Anna en Naatje, hoe gaat het met jullie? MaaikEmile, hoe gaat het met jou? Linda het begint voor jullie ook op te schieten met jullie trouwplannen! Moet je nog veel dingen regelen? Fijne dag vandaag! Liefs Nikkie
Ik ben nog erg onzeker, ben zo bang dat het weer mis zal gaan...ik hoop zo dat het nu goed zal gaan... [-o<
He Nikkie, ook voor jou heeeeeel veeeel succes gewenst, laat het deze keer voor ons allebei raak zijn! (vorige keer liepen we ook ongeveer gelijk op, als ik het mij goed herinner!) Wanneer mag je testen? Ik de 29e ! Liefs Eef
Hoi Nikkie, vind het erg spannend voor je! hoop zo op goed nieuws over een paar weken! duim met mij gaat het goed, echt jammer van de gemiste eisprong. Mn lichaam mag het goed maken met mij, door een positieve test in april Liefs Maaike off-topic: lief van je Erika dat je zo meedenkt, wou ik effe zeggen
Naatje: ik kan me jouw angst wel voorstellen. Dat komt door je eerdere ervaringen. Maar, kop op, het gaat nu helemaal goed! Jullie krijgen een mooi gezond kindje! Ik vind het nog steeds zo'n wonder dat jullie in de rustronde zwanger zijn geworden! Echt super! Geertgen zal werd raar opgekeken hebben zeker haha! Eef, haha ja dat klopt! We lopen weer gelijk op. Als ik 14 dagen na de IUI aan houd dat mag ik 27 maart al testen. Doe ik ook, ik hou het toch nooit vol om later te testen hihi! Ben daar zoooo slecht in! Ik hoop dat het nu voor ons allebei eens raak mag zijn! Mag wel na al die tijd, toch? MaaikEmile, jij veel succes in april meis! Wel balen dat je nu deze ronde als verloren moet beschouwen! Liefs Nikkie
Nikkie, sterkte met die vreselijke wachtweken! Dit vind ik altijd de meest nare weken van het hele proces. Hopelijk straks goed nieuws....!