Hoi Nikkie, ben nog steeds druk aan het duimen voor je hoor maar even een vraagje: bedoel je met verloren ronde dat ik deze ook als een poging moet tellen? dat ik er dus nu nog maar 4 heb?! Liefs Maaike
Nikkie, spannend hoor, ik duim ook voor je! En hoop zo op een positieve test voor je! Sterkte nog met het wachten Lfs LiANn
Heey Meiden, MaaikEmile, nee dat bedoel ik niet! Ze mogen dat niet als IUI poging tellen. Ze tellen pas zodra je daadwerkelijk de IUI heb gehad! Jullie hebben zelf nog geklust, misschien toch nog kleine hoop voor jullie deze ronde? Ik hoop het in elk geval! Liann, morgen weer aan de deca! Ik hoop dat je 2e IVF positief mag verlopen meis. Elke, hoe gaat het met je? Voel je je goed? Wanneer heb je de tweede termijnecho? Wil je weten wat het word? Ik heb wat gevoelige borsten en steekjes onderin. Het zal nog van de Pregnyl zijn.... Morgen over 1 week testen....hoop ik! Liefs Nikkie
haha oke gelukkig! je hebt me weer gerustgesteld! ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar ik vrees dat dit niet voor ons is weggelegd... ik duim nog steeds voor je hoor! Liefs Maaike
Heey Zora, fijn dat je ingi is doorgebroken! Hier alles rustig, alleen wat steekjes ondering en mijn borsten zijn minder gevoelig aan het worden. Ik heb al een halve week ontzettende hoofdpijn. Die word alleen maar erger. Dus ik hoop niet ziek te worden.. Over 4 dagen kan ik testen (mits ik niet eerder ongi zal worden). Liefs Nikkie
Nikkie, houd je het nog vol? Geen enge symptomen? Of positieve? Hoop dat het raak is voor jullie! Eef
Hoi Nikkie, ben de laatste tijd niet zo actief hier, maar probeer je nog wel te volgen! hoe is het nu met je?! Liefs Maaike
Hoi Hoi, Ja hier alles goed, alleen ik kan me niet inhouden en ga dus morgen testen. Ik MOET weten of ik zwanger ben of toch ongi ga worden, erg he!? Vanaf vandaag voel ik mijn borsten goed, witte afscheiding, steekjes bij mijn liezen.....ggrrr en hoofdprijn! Hoe gaat het met jou Eef? Heb jij last van symptomen? Kun je je inhouden met testen? MaaikEmile, hoe gaat het met jou meis? Ga je volgende week testen? Of wil jet het afwachten? Ben benieuwd! Liefs Nikkie
Haai, hoop voor jou betere uitslag. Ik hoef niet meer te gaan testen, ben hartstike ongi geworden.... Eef
Hoi meiden, Helaas vanochtend negatief getest! Ik baal er zo erg van! Ik had best goede hoop dit keer. Eigenlijk nog steeds een beetje, omdat ik last heb van hoofdpijn, witte afscheiding, gespannen borsten af en toe, en steekjes richting liezen. Dus ik hoop dat ik te vroeg heb getest...... Eef wat vreselijk klote weer! Weet je al wat je nu verder gaatdoen? Je hebt geen cryo's meer, toch? Ga je verder met IVF? Veel sterkte meis en een dikke knuffel van mij! Linda, hoe gaat jet met jou? Ben je al af aan het tellen naar je trouwdag? Hoe voel je je verder? Liefs Nikkie
nou nikkie hier duimen we zeker door! waarom nou geen positieve test, oneerlijk... hou vol meid! hier ups en downs.
Ik blijf duimen dat je te vroeg hebt getest... Jeetje wat een spanning, verschikkelijk gewoon. Hou je taai!
Hoi Nikkie, ben maandag ongi geworden dus hoef niet te testen. Door mn kortere cyclus heb ik dinsdag al mn eisprong, deze mis ik niet ik duim nog steeds voor je hoor, het kan altijd nog! Liefs Maaike
Sorry meiden , ik had gisteren niet de energie om achter het forum te kruipen. Ik ben gisteren ongesteld geworden....Ik had er zo'n goede hoop op! Ik zit er echt helemaal doorheen! De angst is groot dat we dadelijk zonder kleintje komen te staan en wat dan? Dadelijk lukt het nooit....... Het gaat elke keer fout bij de innesteling (hoogst waarschijnlijk). Is er dan echt niks voor te doen? Liefs Nikkie
Nikkie, oh meis wat erg dat je ongi bent geworden. De teleurstellingen worden steeds groter en de angst dat het nooit zal lukken groeid met elke verloren poging, maar probeer er in te blijven geloven. Ik geloof in middels dat wonderen bestaan en hoop zo dat er snel een wondertje jullie kant op komt! Dikke knuf! Liefs Naatje