dat méén je niet! jeetje houdt het nou nooit eens op met ons allemaal? hele dikke knuffel, snap dat je wanhopig wordt door kennelijk de innesteling die niet lukt. Is het dan puur een kwestie van geluk? Ik vraag het me ook vaak af. Nogmaals dikke hug, wordt er ook helemaal verdrietig van
Jeetje weer een tegenvaller.... Weer na al dat wachten die teleurstelling en verdriet. Heb je nog energie voor een nieuwe poging? Krijg je medicijnen die de innesteling zouden kunnen helpen? Ik spoot Puregon ook na de eisprong, was wel om de LF te verlengen, maar misschien zou dat misschien ook helpen voor de innesteling? Sterkte!
Heey meiden, Thankx voor jullie lieve berichtjes, dat doet me goed! Ik denk niet dat de Pregnyl helpt voor de innesteling Erika. Wel voor het verlengen van je LF. Ik wil het bij de arts wel aankaarten of er iets voor is....maar ik vrees ervoor. Ik wil nu ook op zoek gaan naar een acu die ook werkt met kruidengeneeskunde. Iemand op het forum heeft dat ook en is wel zwanger. Dus ik wil dat gaan proberen. Nu nog een acu in de buurt vinden die dat doet... Liefs Nikkie
Hoi Nikkie, wil je heel veel sterkte wensen.. zei vandaag ook nog tegen mn vriend; wat als ik altijd kinderloos blijf (hij heeft 2 kinderen dus vandaar dat ik zei IK..) we hebben pas de 1e IUI gehad maar toch soms zakt de moed onder je schoenen weg... maar ik blijf ook hopen voor jou, veel liefs Maaike
Oh Nikke, ik ken de vreselijke teleurstelling en die groeit inderdaad met het aantal keren dat je een negatieve test hebt. Blijf erin geloven. Ik hoor allerlei verhalen over innesteling. Kinderaspirines, de juiste vitamines, acupunctuur. Ik denk dat het nooit verkeerd is om goede vitamines te slikken: Zink, Omega 3,6 en 9 vetzuren en B-complex. Deze slik ik zelf en acupunctuur doet mij ook goed. Maar heel belangrijk is blijven genieten van alles om je heen en zorgen dat je op de een of andere manier positief blijft en jezelf afleid met leuke ding dingen. Dit zei mijn accupuncturist. Ik weet het; het is moeilijk maar het is het enige advies wat ik steeds krijg en het blijft moeilijk, ik weet het. Heel veel sterkte en ik volg je hoor achter de schermen. Als je steun wilt hebben, dan kun je me altijd een PB-tje sturen Gr Flam
Heey meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het blijft zo moeilijk om erin te geloven dat ik ooit zwanger word en zwanger blijf. Het ene moment sta ik er heel positief in en het andere moment dan zakt me de moed in mijn schoenen. Ik ga ook naar een homeopaat die segment elektrografie doet. Hij meet me helemaal door en ziet precies ook waar ik mijn tekorten heb, zowel psychisch als lichamelijk, dus vitaminen e.d. Ik slik daar nu magnesium, vit b, en vit. e voor. Ook heb ik tabletten om mijn eicellen sterker te maken. Ik hoop dat het mag baten. Het rare van alles is dat hij ook mijn psyche kan doormeten. Hij wist bijvoorbeeld dat mijn ideaalplaatje er anders uit ziet dan nu het geval is. Het allerliefste wil ik in het andere huisje bevallen. Zodat aonze kleine in een gespreid bedje thuis komt. Maar natuurlijk heb ik dat geduld niet om zo lang te wachten en wil ik NU zwanger worden. Ik heb dat alleen tegen mijn man verteld. Maar deze arts kon het mij vertellen. Hij zei zelfs dat het een belemmering is om zwanger te worden, ook door mijn negatieve gedachten. Best heftig om dat van een ander te horen! Maar goed we proberen positief te blijven. Fijn weekend Liefs Nikkie
Nikkie, heel veel succes vandaag! Ik hoop heel hard dat het een IUI gaat worden! ps. misschien zie ik je nog bij de kliniek, ik moet om 14.00u en jij?
Gisteren ben ik naar de kliniek geweest. Ik had 1 dominante follikel, dus word het een IUI! De arts zei dat het waarschijnlijk beter is om 1 follikel/eitje te hebben dan meerdere, omdat de kwaliteit dan beter zou zijn. Hij weet het niet want het is niet wetenschappelijk onderbouwd, maar dat was zijn gedachtegang. Nou ik had er toch liever 2 of 3 gehad, meer kans denk ik dan. Maar goed, ik moet niet zeuren, ik moet al blij zijn dat we een IUI kunnen hebben! Ik vind hem alleen nog erg klein! Maandag was 'ie 10 mm en nu net 14 mm. We hebben donderdag pas de IUI dus hij kan nog wel even groeien, maar toch. Mijn baarmoederslijm is er al helemaal klaar voor, ruim 10 mm. Donderdag lijkt nog zo lang te duren vind ik. Ook moeten de andere follikels wel klein blijven! Naatje, ik was er rond 14.20 uur. We hadden om 14.30 uur de afspraak. Heb je mij gezien? Liefs Nikkie
Nikkie, ik weet niet of ik jou heb gezien...misschien heb jij mij gezien? Ik had een roze gestreept truitje aan en een zonnebril in mijn haren Maar voor jou ben ik heel erg blij dat het een IUI gaat worden...en je hebt maar 1 follikel nodig! Ik duim voor je! [-o<
Heey Naatje, Draag jij ook een gewone bril en had je een zonnebril in je haren? Zat je o de bank, alleen? Dan heb ik je gezien! Ik zat met mijn man op de bank en had een zwarte broek aan en een groen truitje...... Liefs Nikkie
Yep, dat was ik! Hubbie zou vanaf zijn werk komen, maar heeft het niet gered om op tijd te zijn. Zaten jullie op de bank achter mij?
Ja ik hoop dat hij donderdag mooi groot is geworden! En niet van tevoren is gesprongen........zal toch niet he?! Dit word onze 4de IUI. Je hebt zo'n 15 % kans op zwangerschap. Word dat na elke IUI ook meer? Of blijft dat gelijk? Naatje, nee wij zaten op de bank aan de andere kant, vlak bij de behandelkamers zeg maar. Wel leuk want nou weet ik een beetje hoe je eruit ziet! Ik zat daar met mijn hubbie samen, fijn pasen! Liefs Nikkie