Heb vandaag veel last van steken bij mijn eierstok zeg maar. Dus ben ik bang dat ie al gesprongen is....Ook veel last van dik wit verlies...??? Nooit gehad. Iemand een idee wat dat kan zijn?? Liefs Nikkie
Nikkie, klinkt idd of jij ei op springen staat of al gesprongen is...misschien vanavond voor de zekerheid aan de klus
Volgens mij blijven de kansen per keer gelijk Nikkie. Ik duim voor je dat je ei nog niet gesprongen is meis!
Ik had het gevoel gisteravond mijn eisprong te hebben gehad. Dus vandaag even naar de kliniek om het te checken. Helaas mijn eisprong heb ik al gehad de de IUI gaat morgen niet door! Voel me echt zo super k*t!
Nikkie, ook nog ff in je eigen topic. Wat balen zeg! Ik hoop dat jullie toch nog goed geklust hebben dan is deze ronde nog niet verloren, maar ik begrijp heel goed dat je je echt K#T voelt...dikke knuf!
Oh neee, dat meen je niet! Come, on! #-o (ik kijk toevallig Grey's anatomy, jij?? Dan snap je hem misschien) Balen hoor, sterkte meis, met alweer zo'n stomme tegenvaller Eef
dat meen je niet! een hele dikke knuffel, pppfff je leeft er helemaal naartoe en dan... nogmaals hug, hadden jullie nog wel geklust of mag dat niet van te voren?
Ja tis echt super k*t! We hadden er zo naar uitgekeken... Wij hebben woensdagochtend nog geklust. Ik had 1 uur voor het klussen nog gespoeld met natriumbicarbonaad om mijn slijm minder zuur/vijandig te maken. Echt veel hoop hebben we niet.....(na 7 negatieve slt in het verleden). Maar waarschijnlijk nu dus wel een eisprong van mezelf. Die heb ik alleen ooit gehad na mijn miskraam, en nu dus. Kan het dat je lichaam dus zo verandert na het hebben van een miskraam?? Liefs Nikkie
Mooi dat je nu veel meer weet Ik ben benieuwd hoe het nu gaat! Dat er maar een heel positief effect mag zijn Gr Flam
Hè wat shit!! Toch ga ik voor je duimen en hopen dat het misschien zo is gelukt. [-o< Ik weet alleen dat een LEO behandeling, miskraam of zwangerschap je hormonen huishouding kunnen veranderen. Maar geen idee voor hoe lang.
Hey Nikkie, Ik kwam even kijken hoe het met je gaat! Ik hoop voor je dat de spontane eisprong misschien toch iets moois met zich meebrengt, een eisprong is immers een eisprong! Veel succes, ik blijf voor je duimen! @ Erikaatje, zit ineens te denken, jij komt net als nikkie toch uit D. ? Jij zit toch niet toevallig bij zwangerschapsyoga daar? Ik ben van de week gestart, daar zit ook een Erika, nou ja zal wel niet, zou wel heeeeel toevallig zijn
Ben ook benieuwd hoe het met je is Nikkie, zou fantastisch zijn als dit spontane ei voor een wondertje kan zorgen....
hey nikki, hoe gaat het met je? lees dat je iui vorige week niet is doorgegaan. jeetje zeg balen is dat altijd dan heh. mss een natuurlijk wonder deze maand voor jou. dikke knuf. x lisa.
Wat rot dat deze poging niet door is gegaan Wat kan je lichaam toch rare streken met ons uithalen. En dat wachten op weer een poging is zo frusterend! Ik ben er hoor en ik lees mee al ben ik veel minder actief op het forum. Ik hoop vvor jou dat de volgende poging heel positief gaat aflopen! Ik kijk Vrijdag weer even op je topic Gr Flam en alvast een pretiig weekend!
Dag lieverds! Ja het is zeker balen dat de IUI niet door is gegaan! Ik heb een beetje hoop dat het misschien op de natuurlijke weg is gelukt. We hebben waarschijnlijk wel op het juiste moment geklust. Ook heb ik vantevoren gespoeld zodat mijn slijm minder zuur is, dus wie weet. Al denk ik van niet hoor, maar toch nu de dagen verstrijken heb ik weer dat beetje hoop (wat ik eigenlijk niet wil hebben, want dan valt het weer zo tegen als het niet zo is...). Ik denk dat ik maandagochtend een testje er tegenaan gooi.....Weet namelijk niet precies wanneer mijn eisprong is geweest....Ik denk dinsdag.....Even afwachten weer! Lief dat jullie zo met mij meeleven! Fijn weekend Liefs Nikkie
erg he nikkie, die hoop is natuurlijk logisch je wil het zo graag, maar je wil je zelf ook beschermen. Knuf, hopelijk heb je een leuk weekend in het vooruitzicht!