Ja die hoop is echt vreselijk. Alleen ik stond vanochtend op met een ontzettende ongi kramperige opgezette buik....pfff. Nou als ik dan ongi moet worden dan laat het ook maar snel komen want mijn man is in het weekend van 15-17 mei weg.....Als ik later ongi word dan is het maar de vraag of ik dat ga halen.....Zit me nu alweer zorgen te maken daarover. Tis alleen wel vroeg om nu al ongi te worden! Ik verwacht hem pas op zijn vroegst dinsdag-woendag! Heel raar! Liefs Nikkie
Nikkie, zou idd erg vroeg zijn voor je ongi, als het pas dinsdag verwacht...ik hoop gewoon dat het lekker weg zal blijven, ik duim voor je
Hoi nikkie Wat spannend is het weer. Je wilt eigenlijk niet te veel hopen, bang voor de teleurstelling. Maar niet hopen is eigenlijk niet mogelijk en hoop houden is ook goed! Uh ben ik nog te volgen...? In ieder geval ik denk aan je! Milla ik was bij de yoga! Toevallig zeg. Hebben wij buiten dan nog even staan kletsen?
Hoi meiden, Ik heb vanochtend getest met Sensitest en Clearblu en ik ben zwanger! Kan het nog niet echt bevatten geloof ik. Ik heb meteen mijn man gebeld, die zit nog in het buitenland en komt vanaaf pas thuis. We zijn zo blij! Kan het nog van de pregnyl zijn? Die heb ik 12 dagen geleden, 10.000 IE gezet (woensdag 15 april)?? Ik heb ook echt nog zo'n menstruatiebuik zeg maar, kramperig, niet kunnen poepen (tja sorry!)....voel me zo raar! Hoop dat het dit keer echt goed zal gaan! Liefs Nikkie
Heey meiden, Dank je wel! Kan hett echt niet meer van de Pregnyl zijn? Die heb ik 12 dagen geleden gezet op woensdag 15 april??
Hey Nikkie! Wat een ge-wel-dig nieuws!!!!!! Goed begin vd week zeg! Heb je een dikke vette streep gezien of dun, heb je anders een foto? Ik dnek dat de pregnyl echt wel weg moet zijn hoor! Gefeliciteerd, het is je zoooo gegund! Eef
Thankx meis, Ik heb geen digitale camera helaas. De streep is goed zichtbaar en bij de andere test van Clearbleu is hij heel erg duidelijk, het kruis. Ben alleen zo bang dat ik misschien te vroeg heb getest.....ivm de Pregnyl.....Ooowww kan iemand mij uit mijn onzekerheid helpen??? Liefs Nikkie
Whaaaa Nikkie, wat super, wat fijn zeg! Van harte gefeliciteerd!! Wat Pregnyl betreft ik had na 5000 na tien dagen alleen nog maar een super vaag positieve test, die steeds onduidelijker werd. Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor. Mijn tip: test even een paar dagen achter elkaar , als de streep/kruis duidelijker wordt ben je zeker zwanger, bij Pregnyl moet er eigenlijk al vrijwel niets meer te zien zijn! Ik vind het echt geweldig voor je. @ Erika, ja dan hebben wij inderdaad buiten nog na staan te kletsen, wat grappig eigenlijk om jou al langer van hier te kennen, ken op Naatje na hier niemand persoonlijk . WIj hebben wel eens geschreven over pcos in combinatie met luteale fase insufficientie, over geertgen, wat typisch zeg!
Nikkie, ik heb ook al gereageerd op de vraag of het nog van de pregnyl kan zijn, maar volgens mij is het gewoon je eigen hcg! Dus even hier in je eigen topic feliciteren GEFELICITEERD, het is jullie zo gegund! Milla, jij bent voor mij ook de enige die ik presoonlijk ken, maar eigenlijk moeten we snel weer een keertje afspreken, ik wil je buikje zijn
Ik wacht nog even af totdat ik het zeker weet. Milla jij spoot dan 5000 IE ik heb 10.000 IE gesproten.....
@ Nikkie, sorry ik bedoel ook 10.000, ik moest 10.000 voor de eisprong spuiten en 2x 5000 daarna, binnen 7 dagen na de laatste spuit was er dan bijna niets meer te zien (streepje werd heel snel steeds vager) tot de ronde dat ik zwanger was (december vorig jaar) toen werd het eerst vager en na een dag of 8-9steeds duidelijker en duidelijker! Ik snap jou angst, maar denk echt dat je blij mag zijn, pregnyl gaat vrij snel uit je lichaam, dat weet ik omdat ik altijd een week eerder begon met testen. In jou geval zou ik morgen/overmorgen weer een test doen, als het aan de pregnyl ligt moet het streepje echt minder duidelijk zijn, als het duidelijker is kun je er niet meer omheen, succes! @ happybee, dat moeten we dan inderdaad maar een keertje plannen! Spreken we binnenkort een keertje af via msn of pb, ok?
Wauw wat een super goed nieuws!! Als je twijfels hebt of het van de PRegnyl is gewoon Geertgen bellen. Maar ik denk het niet.. Hebben ze je een testdatum doorgegeven? Super meid!!!!!!!!!!!!!!!!!
heey nikkie, hier ook al zo'n geweldig nieuws, jeetje zeg wat een wondervolle maand is de maand april. ik hoop zo dat het niet vals positief is meid. ik blijf voor je duimen. liefs lisa.
YES ben net gebeld door mijn arts. Hij zegt dat het NIET van de Pregnyl kan zijn en dat ik zwanger ben! Nog heel onwerkelijk allemaal, maar oh zo mooi! Liefs Nikkie