Heey Meiden. Ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest voor een samenlevingstest. Echter hadden we die avond en nacht ervoor maar liefst 4 keer gevreeen, maar geen zaadlozing. We hebben de wekker er een paar keer voor gezet 's nachben Mijn mannetje ervaarde de druk als erg groot! Helaas. Wel heb ik een vierde FM gehad. Mijn ei is nu 29 mm! Best groot dacht ik zelf. Mijn slijm was al minder zuur. Dit heeft de FA gecheckt met een strip. De strip werd licht groen. Strip moet donker worden bij goed slijm. Slijm was draderig en minder troebel. Dus dat is al beter. Ik heb ik het ziekenhuis een pregnyl spuit toegediend gekregen, zodat mijn ei zou gaan springen. Hoe lang duurt het voordat je ei dan een keer springt? Eerlijk gezegd voel ik het nog steeds waar ze mee heeft geprikt, maar ja alles voor een beebje! Vandaag heb ik dus weer een samenlevingstest. Nu is het bij ons iig wel gelukt. Ik ben benieuwd. Volgende week vrijdag 21 dec heb ik een bloedtest. Dan kijken ze of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad.....
Jeetje Nikkie, dat is echt een groot follikel! Hopelijk gaat ie snel springen! En tja, wat het klussen betreft.... ik weet hoe moeilijk het op een gegeven moment wordt om het ook nog leuk te vinden! Heel frusti als je weet dat het zou moeten en dan lukt het al helemaal niet meer! Succes meid!
Vandaag weer een samenlevingstest gehad....en ja hoor weer negatief! Geen enkele levende zaadcel teruggevonden, zucht! Hebben we daar nou weer die moeite voor gedaan en stress om gehad?! Mijn ei is nu wel gesprongen. Nou dat is waarschijnlijk voor het eerst! Dus dat is iig goed nieuws! Vrijdag 21 dec bloedprikken en dan maandag 24 dec (werken ze dan?) uitslag bloed en beleid bespreken (telefonisch). Ik heb nu dus geen Clomid meer , niks! En ik moet maandag 24 dec zelf bellen voor de uitslag van het bloed, dus ik weet niet eens of ik mijn eigen FA te spreken krjg! Dat kan toch niet. Ik moet toch weten wat nu verder te doen! Liefs Nikkie
ooo meis, wat kl*te van de samenlevingstest! En al die moeite ervoor gedaan... kan me wel voorstellen dat het voor je mannetje moeilijk was! Ik denk dat je eerst de uitslagen moet afwachten, dan zul je wel horen wat de vervolg stappen is... je kunt nu ook nog niets doen... je ei is gesprongen, dus eerst weer je NOD afwachten....
Heey Makkie, hoe vaak moet jij de pregnyl spuiten in een ronde? Elke dag tot aan je eisprong? Ik heb er gisteren 1 gezet gekregen. Ja we zitten nu officieel in de ww. Maar ik heb wel het gevoel dat we nu pas voor het eerst een echte kans hebben (ondanks de negatieve samenlevingstest). De FA zegt dat zo'n test niet alles zegt en dat ik misschien toch zwanger kan worden! Dus ik ben erg benieuwd! En nu moet idd het beleid afwachten! Daar hou ik niet zo van, ik wil altijd vantevoren precies weten wat me te wachten staat. En de feestdagen komen er aan, dus vind ik dat ook niet zo handig...maja! Liefs Nikkie
ik zet de pregnyl 1 keer in de maand, rond cd 13/14, als mijn eitje(s) groot genoeg is. Dan springt mijn ei binnen zoveel uur en dan weten we wanneer we moeten klussen. Daarvoor slik in clomid. Nou wie weet is het nu wel in 1x raak! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! En idd zegt zo'n test ook niet alles... ik hoop het voor je [-o<
Wat balen Nikkie, dikke knuf vanaf hier! Probeer uit te gaan van wat de FA zegt, dat je gewoon zwanger kunt worden. Ik ga vanuit hier voor je duimen, kaarsjes aansteken en aan je denken voor een goede uitslag de 24e. Hopelijk krijg je dan meteen duidelijkheid over hoe nu verder! Groetjes Jelske
Ik heb net nog de poli van de FA gebeld. Ik wilde perse een telefoonafspraak met haar om het beleid voor de volgende ronde te bespreken. Nou, gelukkig was dat ook mogelijk! Toch gerustgesteld! Liefs Nikkie
Wat een gedoe allemaal Nikkie en het wordt ook zo klinisch allemaal. De lust zou je vergaan Wel is er een mooi eitje geweest wat is gesprongen en geklust op het juiste moment. Je bent toch weer een stapje verder gekomen. Ik dat het ook meteen een hele geslaagde poging is Groetjes Scat
Fijn dat je dat gesprek krijgt meid, want dit moet wel heel frustrerend voor je zijn! Ik wens je heel veel succes!
Nou Nikkie heel veel succes hoor! ik hoop dat ze je wat duidelijkheid kunnen geven, maar het meest hoop ik gewoon dat je nu in deze ronde al zwanger bent! veel succes, charlie
Wanneer heb je het gesprek dan? Laten we hopen dat dat gesprek helemaal niet echt nodig blijkt te zijn en dat je deze ronde gewoon zwanger bent! xxx
Heey meiden, lief dat jullie zo met me meeleven! Ik krijg maandag 24 dec telefonisch het beleid te horen, ik ben benieuwd! Nu maar hopen dat het niet nodig is en dat het deze ronde al raak is! Nou Jelske en Charlie wij volgen jullie maar al te graag! Liefs Nikkie
Nikkie, ik wil je even hele fijne kerstdagen wensen en dat 2008 maar heel mooi nieuws mag brengen Daar toast ik op Succes met het gesprek en ik volg je natuurlijk gewoon de laatste weken van 2007 maar wou even de beste wensen doen Groetjes Scat
Thanks meiden. Even een update van mij: Mijn ei is gesprongen. Alleen de laatste samenlevingstest was weer negatief. Dit wil volgens de FA niet altijd iets zeggen. Theoretisch gezien bestaat er toch een kans op zwangerschap. De FA zegt dat als ik van mezelf een ei en een eisprong zou krijgen, dat ze direct zou willen starten met inseminatie, IUI. Echter is dit mij bij niet het geval en zal ik door moeten gaan met de Clomid. De derde dag van mijn menstruatie moet ik met Clomid starten tot en met dag 7. CD 14 of CD 15 heb ik weer een afsprak met de FA. Dan gaan we een FM doen en het beleid verder bespreken. De FA zegt dat ze misschien rond mijn eisprong extra hormonen wil toedienen (Oestrogenen). Want hieraan heb ik een tekort. Misschien dat ik ook weer Pregnyl moet spuiten. Of dat we overgaan tot IUI even afwachten nog. Fijne feestdagen!
Heb van het weekdn gehoord dat zowel mijn schoonzus als zus zwanger zijn! Van mijn schoonzus was een 'foutje' en van mijn zus was het de eerste ronde raaak.....
Ach jeetje...verschillende gevoelens...je bent zeker heel blij voor ze maar ook weer heel verdrietig Ik hoop zo dat je ook snel mag volgen zodat je ook lekker van het zwanger zijn kunt genieten. Hele dikke knuffel. Wolly
Heey Wolly, ja inderdaad! Heel blij voor hen, maar ook heel dubbel voor mezelf, stom he? Moest ook echt huilen toen ik het hoorde van mijn zus. Maar niet van blijdschap (al ben ik voor hen natuurlijk wel blij), egocentrisch he! Liefs Nikkie
Nee hoor, ik kan het wel begrijpen en denk ook meerdere hier op het forum Maar op een dag komt voor jou ook die kans al hoop ik echt dat ie heeeel snel voor je komt. Liefs wolly