Nikkie, ben heel lang niet geweest en kwam effe spieken. zocht gelijk jou pagina op en wat lees ik; je bent zwanger!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!
Heey meiden, Bedankt voor al jullie felicitaties! Heb gisteren en vandaa nog getest en de testen worden alsmaar donkerder! Voel me ook echt zwanger, lekker misselijk, gespannen borsten enzo. Maar alles voor over hoor! Eef, wat???? Jij bent ook spontaan zwanger? Wat goed gefeliciteerd! Liefs Nikkie
Wat is dit toch een fantastische maand aan het worden Allemaal regelrechte wondertje gewoon Ik hou die kreet er gewoon in " Wonderen bestaan'' want het is gewoon echt zo..ZE BESTAAN en dat bewijs jij maar weer VAN HARTE GEFELICITEERD!! Nikkie, het is je zoo ontzettend gegund! Geniet ervan en binnenkort kom ik hier echokijken Gr Flam
Ha!! Hoe gaat het met je??? Erg misselijk? Weet je al welke datum je een echo krijgt. Ben zo blij voor je!!
Heey meiden, Ik krijg 11 mei de echo, ben benieuwd! Had vanochtend getest met clear bleu digitaal met indicator. Gaf hij aan dat ik meer dan 5 weken zwanger ben...tja dat word lastig. Mijn streepjes op de andere testen zijn zo super donker! Misschien dat ik veel Hcg aanmaak? Liefs Nikkie
Nikkie, van mij ook de allerhartelijkste felicitaties zeg, ik ben helemaal blij voor jou en Eef, wat een enorme wonderen zeg. Ik hoop dat de wonderen doorgaan...! Geniet van je zwangerschap. Annerie
Maandag al de echo! Ik ben zoooo benieuwd! Ik duim voor een hele mooie echo en ik kom natuurlijk even spieken Maandag Gr Flam
Heey meiden, We hebben afgelopen woensdag al een echo gehad omdat ik bang was. Maar alles zag er goed uit en we liggen op schema. Er was alleen nog maar een uitsparing te zien. Woensdag hebben we de tweede echo. Dan pas kunnen we, hoop ik, het vruchtje zien. Vind het zo spannend! Hoop dat het dit keer echt goed gaat! Hoe gaat het met jullie? Liefs Nikkie
Heey meiden, Ja twee hartjes, super he! En dat ook nog eens op de natuurlijke manier, wij geloofden onze ogen niet toen we twee vruchtzakjes met 2 hartjes zagen! (ik dacht eerst heel even dat hij mijn follikels aan het kijken was hihi). Het is nog allemaal erg onwerkelijk! Woensdag krijgen we weer een echo. Dat hoeft in principe allemaal niet. Maar het mag van mijn gyn voor onze eigen geruststelling, wel zo fijn! Dit verklaart ook waarom ik al 1,5 week zo ontzettend misselijk ben. Maar heb het er graag voor over hoor! Hoe gaat het met jullie meiden? Erikaatje het begint ook voor jou nou aardig op te schieten he! En Eef hoe voel jij je? Wanneer krijg jij de echo? Fijn weekend! Liefs Nikkie
Dat is fijn, zo'n extra echo. Dat geeft rust en die miselijkheid komt natuurlijk door al die dubbele HCG-tjes Gr Flam