Nikkie in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nikkie80, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Nikkie!

Geweldig dat het zo goed gaat met je dikke buik! En nu zijn jullie dus fijn met vakantie, waarheen?
    wij zijn idd net terug, waren de laatste keer ver weg, hihi, wij houden nogal van verre reizen maar dat kan straks effe niet meer, en da's helemaal niet erg!
    Ik wordt ook al stuk dikker hoor, heb al een flinke voorraad zwschps kleding van mijn schoonzus te leen en ook al wel het een en ander gekocht!
    En ik zit op de grens van wel/niet het echt gaan dragen, sommige broeken die me eigenlijk normaal wat groot waren kan ik nu nog net aan, maar echt niet lang meer!!

Eef

2. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Nikkie! Je bent zwanger! En ook van een tweeling!!! Wat onwijs gaaf. Weet niet of je nog weet wie ik ben, maar wij waren vorig jaar in augustus gelijk bezig met IVF, ook met IVEef, ik weet niet of dat Eef16 is, maar denk het wel, dan is zij ook zwanger, van harte! Ik was in september zwanger van een tweeling en ben jullie nog maanden blijven volgen, maar sinds mijn meisjes er zijn, kom ik weinig op dit forum, want nergens meer tijd voor! Maar ik wilde even weten hoe het met jullie ging en heb eindelijk mijn twee ukkies tegelijk in slaap. Wauw, wat een goed nieuws. Nou, als je wilt kletsen over tweelingzwangerschap dan weet je me te vinden. Ben je zwanger via IVF? En weten jullie al over ze 1 of 2-eiig zijn? Die vraag ga je nog duizend keer krijgen ;). Nou, super gefeliciteerd en genieten he. groetjes. EvaZ

3. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Heei EvaZ,

jawel jawel, IVEef is dezelfde als eef16, en ik ben inderdaad ook hartstikke zwanger nu, al 17 weken ruim! En bij ons is het nog spontaan gekomen ook, terwijl we aan het prikken waren voor IVF-4...

Wat leuk om een berichtje van jou te zien bij Nikkies topic!
    2 mooie meiden zijn het dus geworden? heerlijk joh!

Liefs Eef=Eef16=IVEef

4. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Hoi Nikkie, hoe is het met jou? Wat zijn er toch veel meiden zwanger geraakt afgelopen tijd. Heerlijk voor jullie!!! Hoop dat het goed gaat met je zwangerschap.

groetjes, Annerie

5. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Eef, Nikkie, Annerie, ik herinner me jullie allemaal nog goed, omdat we gelijk bezig waren met IVF vorig jaar, nu enorm duimen voor Annerie! Eef, geweldig joh, heb ook ergens op een topic van jou een bericht voor je achter gelaten. Super super! En nog spontaan ook, niet te geloven zeg!
    Nikkie, hoe is het bij jou gegaan?!
    Annerie, weet je al iets?
    O jee, ik hoor een enorme ontploffing in de broek van een van de kleintjes, effe snel verschonen. Hier alles top. Doei!

Deel Deze Pagina