Nikkie in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nikkie80, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Niks egocentrisch aan hoor meid! Dit soort reacties is heel normaal, en ik denk dat iedereen zich hier wel in herkent! Ik hoop dat het voor jullie ook snel zo mag zijn!

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Vandaag heeft de menstruatie dan echt doorgezet. Ik ga door naar volgend jaar.

3. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hi Nikkie

wat shit zeg! jij wil ook gewoon zwanger worden!

hopelijk is menstruatie snel voorbij en kan je je op de volgende ronde richten!

sterkte,
    charlie

4. wolly

wolly Niet meer actief

Jeetje dat is balen zeg!

Heel veel succes met de volgende ronde ik hoop dat het nieuwe jaar je meer geluk brengt.

Liefs wolly :)

5. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Nikkie, wat dubbel he. Je wilt blij zijn voor je zus maar
    het wordt overschaduwt door je eigen verdriet.
    Ik hoop en duim dat 2008 jouw jaar wordt en
    dat jij degene bent die meld dat je zwanger bent ;)
    Daar toast ik op :D
    Groetjes Scat ;) ;)

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Thankx meiden! OOk voor jullie een mooi en goed jaar gegund!

Liefs Nikkie

7. Succes in de volgende ronde Nikkie! Ik ga weer voor je duimen!

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Jelske, alweer 7 weken! Wat gaat het snel zeg! Hoe voel je je? Wanneer ben je precies uitgerekend?

Jullie ook een mooi 2008 gewenst met jullie mooie baby!

Liefs Nikkie

9. Ik ga voor half augustus voor een heel mooi beebje, lijkt me wel een mooie tijd eigenlijk ;)
    Volgens de gyn ben ik zelfs al 2 dagen verder, maar ik wacht maar even af wat de vk zegt...
    Verder voel ik me prima! Heb heerlijk genoeg nauwelijks klachten!

10. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Nikkie

De beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je droom maar snel uit mag komen.

Veel succes met de volgende poging ik duim voor je dat het raak mag zijn deze keer.

11. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @Jelske, wauw augustus is inderdaad heel mooie periode! Lekker goed weer (hopelijk) dus kun je echt genieten van je zwangerschapsverlof/ bevallingsverlof, heerlijk!
    Heb je al iets op je werk verteld?
    Lekker dat je geen last heb van zwangerschapskwaaltjes! Geniet er lekker van meid, je verdient het!

Thanks Wolly! Ik hoop ook voor jou dat het volgende ronde raak mag zijn!
    Volgende week vrijdag mag ik weer naar de FA. Krijg dan een FM en beleid te horen, best spannend aangezien ze twijfelt om IUI te doen of extra oestrogenen toe te dienen....

12. wolly

wolly Niet meer actief

Spannnend zeg!

Heb je zelf al een idee wat ze gaan doen..

Ik duim voor een geslaagde poging.

13. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik verwacht dat ik oestrogenen krijg toegediend. Weten jullie of deze per tablet of spuit krijgt toegediend?

Liefs Nikkie

14. wolly

wolly Niet meer actief

Nog een paar daagjes en dan krijg je de FM en het beleid te horen, ben benieuwd wat ze hebben besloten.

Alvast heel veel succes en ik ga voor je duimen ;)

Ik heb geen idee of je het krijgt via tabletjes of spuiten.

15. Succes Nikkie! Ben benieuwd wat de plannen gaan worden!

Hier volgende week alweer de tweede echo.... eens kijken of onze vlek al iets meer mensje is geworden ;)

16. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ja, ik ben zelf ook erg benieuwd naar de plannen van de FA! Het zal waarschijnlijk oestrogenen gaan worden. Ik hoop eigenlijk op IUI. Klinkt misschien een beetje raar, maar daar heb ik het meeste vertrouwen in.

Wauw Jelske, alweer je tweede echo! Wat goed! Voel je je nog steeds goed? Geen kwaaltjes? Alweer 8 weken zwanger, wat gaat de tijd snel zeg!
    Ik weet nog goed dat je aan de eerste Clomid ronde begon! Leuk dat je je nog vaak laat horen!

Wolly, jij veel succes donderdag! Wanneer krijg je de uitslag?

17. wolly

wolly Niet meer actief

@Nikkie: Donderdag bloedprikken dan denk ik 3 a 4 dagen later de uitslag.

18. @ Nikkie, kan me voorstellen hoor, als het allemaal niet zomaar wil lukken dat je dan hoopt op IUI... dan weet je tenminste een klein beetje meer waar je aan toe bent en gebeurt er tenminste iets!

Ja.... het gaat nu ontzettend snel moet ik zeggen.... ben bezig sinds de eerste goede echo om het wereldkundig te maken, ook op het werk. Zeker omdat ze op het werk dus een fulltimer gaan missen in de hele zomerperiode....

Na een lange dag werken ben ik wel erg moe, maar dat is het eigenlijk wel...

19. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Spannend Wolly! Ik duim voor je!

Jelske, en hoe reageerde ze op het werk?
    Ik heb het je waarschijnlijk al een keer gevraagd, maar willen jullie weten wat het wordt?
    Maandag je tweede echo....spannend!

Liefs Nikkie

20. Op het werk vinden ze het superleuk! Een aantal collega's wist wel al dat wij bezig waren, maar dit is natuurlijk super!
    Mn leidinggevende had ook wel al zoiets verwacht... was natuurlijk ook niet heel erg onverwachts.

Wij willen waarschijnlijk niet weten wat het wordt.... laat dat maar mooi een verrassing blijven!

Deel Deze Pagina