Heey Scat, hoe gaat het met jou? Ik las dat je geen bijwerkingen hebt van het spuiten , gelukkig! Hier alles goed. Ik heb vandaag mijn baas ingelicht. Ze reageerde erg begripvol! Ik moeswt natuurlijk meteen huilen, nog voordat ik iets verteld had...erg he! Zij moest ook een traantje wegpinken hihi, vond ik wel lief! Ze leeft iig erg met ons mee! Als ik eerder weg moet van mijn werk of juist later begin, is dat geen enkel probleem. ZOlang zij maar op de hoogte is dat ik weg ben ivm ons traject. Verder kan ik een maandagje (ben altijd vrij op maandag) ooit extra werken mocht ik te weinig uren overhouden. Ben erg opgelucht na di esprek. Ik zag erin de kerstvakantie al tegen op. Ik wilde niet weer het weekend ingaan, met de gedachte dat ik haar nog op de hoogte moet brengen! En vrijdag heb ik al mijn eerste FM. Gaat erg snel allemaal, wel lekker. Heb genoeg afleiding gehad! Liefs Nikkie
Nou vandaag weer mijn eerste FM gehad op CD 14. Rechterkant verschillende kleine eiblaasjes te zien. Links niets te zien. Navraag gedaan vwb mijn zuur baarmoederslijm. FA gaf aan dat een samenlevingstest niets wil zeggen...... Toen ik haar met de kerst aan de telefoon had, gaf ze nog aan om mogelijk te starten met IUI of extra oestrogenen toe te dienen.......Wat een verschil qua reactie zeg! Ze heeft de mogelijkheid aangedragen om spoelingen te gaan gebruiken. Ze gaf aan dat als deze ronde hetzelfde eruit ziet als vorige ronde, dat ik voor 6 maanden Clomid meekrijg. Over IUI is niet meer gesproken. Volgende week vrijdag moet ik weer terugkomen. Nou ben zo diep diep teleurgesteld over vandaag! Ze heeft geen oestrogenen of IUi aangedragen! Niks! En de Clomid (50mg) lijkt volgens mij niet zo goed aan te slaan. Ik heb het met mijn man overlegd en hij zegt dat wij volgende week vrijdag moeten aandringen op IUI. Maar dat kan toch zomaar niet? Ik kan toch zelf niet bepalen wat ik wil? Dat doet toch de arts...? Dat ik geen fatsoenlijke eitjes heb, pima dat verhogen ze maar weer de Clomid, maakt niet uit. Maar ik ben erg zuur waardoor al het zaad doorgaat! Daar maak ik me zorgen over. En nu doet de FA alsof dat niet alles wil zeggen en dat als mdeze cycli er ongeveer hetzelfde eruit ziet dat ik dan voor maanden clomid meekrijg! Dat kan tch zomaar niet! En al heb ik wel een ei en een eisprong, dan is en blijft mijn slijm te zuur ggrrr! Kunnen we ons suf oefenen tot juli voor helemaal niks, nou daar heb ik echt geen zin in! Sorry voor mijn ontzettende egocentrische en zeurderige mail maar ik zit er echt even helemaal door!
Ohh wat triest allemaal, ik hoop dat het met die spoeling goed gaat komen, ik heb wel goeie ervaringen gelezen van de meiden die het ook hebben gehad. Ik wil je heel veel succes wensen, en ik ga ontzettend hard voor je duimen. Je zou het kunnen vragen voor die IUI, je mag toch jou gedachten uiten dat je dat graag wilt? Ik zeg altijd maar zo nee heb je en ja kun je krijgen. Heel veel liefs en een dikke knuffel! wolly
Heey Wolly, bedankt voor je reactie! Heb je meerdere goede reacties gelezen van meiden die spoelingen gebruikten of als zij een negatieve samenlveingstest hadden? Ik ben daar erg benieuwd naar want ik begin het vertrouwen een beetje te verliezen, zonder IUI. Ik hoor graag van je! Weet je ook wie dat zijn? Jij succes donderdag! Liefs Nikkie
Ik heb voor je gekeken met de zoekfunctie maar weet niet goed hoe ik het gebruiken moet dus kan ik het niet terug vinden sorry. Maar je moet de moed niet verliezen hoor! Probeer anders aan te dringen op die IUI miss dat je dan toch nog voor de IUI kunt gaan. Veel sterkte en een dikke knuffel. Ik duim voor je! Liefs wolly
Ik heb in een tijdschrift er een keer een heel positief stukje over gelezen en.. Baad het niet het schaad ook niet! Ik hoop dat het effect heeft en misschien levert het nog wel een heel mooi resultaat op. Ik er voor! Groetjes Scat
Heey Wolly en Scat, ik hoop inderdaad dat die spoeling iets gaat doen. Ik heb hem al op voorhand in huis gehaald! Ongeacht wat de FA vrijdag te zeggen heeft! We gaan we vragen of we over mogen stappen op IUI, of andere hormonen (injecties) o.i.d. Ik wil niet voor 6 maanden naar huis gestuurd worden met Clomid. Want die lijkt dit keer ook niet aan te slaan! Ppfffff, krijg er wat van eerlijk gezegd. Ik had me eigenlijk al een beetje voorbereid op IUI en nu doen ze misschien niks...... We wachten vrijdag maar even af. Succes jullie! Ik duim ook voor jullie meiden! Liefs Nikkie
Hè wat vervelend allemaal. Heb je je helemaal mentaal voorbereid op IUI sturen ze je misschien weer gewoon naar huis.. Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt en dat je gewoon lekker snel zwanger mag raken! xxx
Hi Nikkie, succes vrijdag hoor met je afspraak. ik vind wel dat je best zelf wat mag zeggen welke behandeling je nodig acht of in ieder geval de onzekerheden en vragen die je nu hebt en of die opgelost worden met IUI. veel sterkte! groetjes, charlie
Ik ben het helemaal met Charlie eens, je mag toch zeggen dat je heel graag met IUI wilt starten en dat je daar heel veel vertrouwen in hebt? Ik zou het iig wel aan hun voorleggen. Ik ga duimen voor je dat het de IUI wordt Liefs wolly
@ Nikkie, wat balen allemaal zeg! Maar probeer ook het vertrouwen in je behandelaar te houden hoor, ga er maar van uit dat die echt wel verstand hebben van wat ze doen! Succes meis!
Hey Nikkie....kop op meissie! Beetje positief blijven. Je weet dat ik gewoon zwanger ben geraakt met die spoelingen! De gyn heeft mij gezegd dat het feit dat ik een MK heb gehad daar helemaal los van staat, dat was domme pech! En het nog even proberen in de vertrouwdheid van je eigen huis is ook niet verkeerd....ik denk niet dat je moet onderschatten hoe belastend het is als je maanden (met een beetje pech) achtereen steeds naar het ziekenhuis moet voor de FM en de inseminatie! Ik blijf voor je duimen!
Vandaag weer een FM gehad op cd 21. Ik had 1 eitje aan de rechterkant, deze was 14 mm. Dus nog erg klein en ik zit al; op dag 21! Maandag moet ik terukomen voor een FM en een samenlevingstest. Mijn man is nog begonnen over IUI. Echter zegt de FA dat ze ook vaak hebben meegemaakt dat vrouwen met zuur slijm toch zwanger raken. Ik heb ook nog nagevraagd hoe het zit met die extra oestrogenen toe te dienen. Blijkbaar wordt dat een kliederboel. Het slijm drupt er namelijk volledig uit.....Snapte ik niet goed, maar ja. Dus we wachten weeeeeer maandag maar af! Wel bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me goed! Misschien moet ik ook wel meer vertrouwen in mijn FA hebben. Liefs Nikkie
Hey Nikkie Ik hoop als je maandag gaat dat alles goed gaat, en ik denk dat hun wel weten je een kans zou maken anders stellen ze het ook niet voor denk ik. Maar is het nu uit gesloten dat je nu geen IUI krijgt? Of hoor je dat maandag? Nou iig veel succes maandag, ik duim voor je meid. )))eitjes groei groei((( Liefs wolly
IUI is nu voorlopig uitgesloten (tenzij ik niet zwanger ben geworden na gebruik Clomid vor een hele periode, denk ik). Ik hoop inderdaad dat we een kans maken. Ik krijg maandag ook weer een slt, kijken of er nu wel zaadjes zijn die nog leven.. Ik gebruik nu ook de spoelingen, dus misschien dat ik al minder zuur ben....wie weet! Liefs Nikkie
Dat is iets minder dat de IUI voorlopig niks wordt, hoop dat je dat deze ronde zwanger raakt zodat de IUI niet meer nodig zal zijn Ik denk dat die spoelingen wel helpen, het is daar speciaal voor, dusssss ik ga supper mijn best doen met voor een goeie slt. Succes maandag! Liefs wolly