Nog 2 daagjes en je krijgt te horen wat ze hebben besloten. Ik duim voor een goeie uitslag! Liefs wolly
Nou ja je gelooft het nooit! Ze zijn vergeten om mij te bespreken tijdens het overleg! Lekker is dat! Nu heeft de FA besloten om op cd 3 te starten met spuiten, Menopur, t/m cd 10. Dan heb ik weer een FM.....En ze willen weeeeeer een samenlevingstest doen! Nou ik ben inmiddels al helemaal ervaren in de samenlevingstesten ppfff.....Mar ja zo kunnen ze wel kijken of ik nog zo'n zuurpruim ben haha! Heeft iemand ervaring met Menopur spuiten? Bijwerkingen? Pijnlijk? Fijner dan Clomid? Ik vind het spuiten wel een beetje eng. Moet het zelf gaan doen.......
@nikkie : heb geen ervaring met prikken moet ik zeggen ...ja wel met prikken maar niet in mij zelf (ben zuster ) ....ik vraag me alleen af of de menopur verandering kan brengen in je zuur ..... of krijg je als nog een iui ...?
ja dat vraag ik mezelf ook af. Mijn zure slijm kan een bijwerking zijn van de Clomid (Kan..hoeft dus niet). Dus misschien dat spuiten een oplossing kan bieden...hoop het zo.
Jeetje fijn is dat zeg, zijn ze je gewoon vergeten! Je bent bijna een expert in de samenlevings testen Ik hoop dat het je goed afgaat met het spuiten en dat je bij de volgende slt een mooier resultaat hebt. Succes meid. Liefs wolly
Ja goed. Ik wacht nu op mijn ongi. Vervolgens mag ik op dag drie starten met spuiten van Menopur tot dag 10. Dan heb ik cd10 een FM. Liefs Nikkie
Nou mijn ongi is nog niet doorgezet, maar heb wel al bruin/rose verlies. Ik verwacht dat het morgen echt door zal zetten. Weer een ronde van 42 dagen pppfff en dat zelfs met hormonen! Ze zeggen dat het spuiten van Menopur de eitjes sneller groeien, nou ik hoop het! Op naar ronde 8!
Ik hoop dat het snel doorzet kun je eindelijk weer verder. Ik hoop dat de volgende ronde wel raak is. Liefs wolly
Ja hoor het is gisteren helemaal doorgezet! Nu moet ik morgen begine met spuiten van Menopur. Ik hoop dat mijn cyclus dan niet zo lang duurt! Deze cyclus was 42 dagen! Daar baal ik elke keer zo van! Liefs Nikkie
Heel veel succes morgen met spuiten. Hoop dat het allemaal goed gaat en dat je er weinig last van zult hebben. Liefs wolly
hee nikkie, je vroeg in mijn eigen topic of menopur hetzelfde is als gonal... ik geloof van wel. Volgens mijn is gonal, menopur en puregon allemaal ongeveer hetzelfde. Het doet in iedergeval hetzelfde. Heel veel succes morgen met je eerste spuit! Tis de eerste keer erg spannend en ik zat ook behoorlijk te prutsen, maar nu is het al zo 'gewoon'. De prik zelf voel ik bijna niet en de vloeistof al helemaal niet. Heb alleen erna ff een tijdje een beurs gevoel, maar dat trekt wel snel weer weg. Hoop dat het spuiten jullie uiteindelijk iets moois gaat brengen! Tis je gegund! Veel succes nogmaals!
hee nikkie, ben ook benieuwd hoe het spuiten je afgaat! Ik moest er na 7 dagen mee stoppen, had gister een fm waaruit bleek dat het wel erg goed ging.... 3 eitjes van rond de 14 mm en dat op dag 10! Dus de volgende keer moet ik minder hoeveelheden gaan spuiten. Succes verder, hoop gauw te lezen hoe het gaat!
Heey meiden, mijn toetsenbord van mijn laptop was kapot, dus ik kon jullie berichtjes wel lezen alleen niet reageren.....niet handig he! Heb zojuist mijn vijfde spuit erin gezet. De eerste keer was best akelig en duurde ook even voordat ik erin durfde te gooien! Nu ben ik het al aardig gewend. Aleen heb ik moeite met het potje volledig leeg te zuigen met die grote naald, stom he! En ik heb al twee vingers opengehaald door het dopje van de vloeistof eraf te trekken.......ben niet zo handig geloof ik hihi! Verder heb ik af en toe een vlaag van misselijkheid, maar ik denk dat dat een griepverschijnseltje is en geen bijwerking. Ik heb maandag mijn eerste FM, op cd 11, ben benieuwd of het nu ook sneller groeit en mijn slijm minder zuur wordt! Liefs Nikkie
fijn dat het spuiten goed gaat! De eerste keer vond ik ook eng, daarna gaat het bijna vanzelf. Hoop dat je maandag een goede fm hebt met 1 of 2 mooie eitjes! Succes!
Wat goed zeg dat het spuiten nog goed gaat en dat zonder bijwerkingen Alvast heel veel succes maandag ik hoop dat alles goed zal zijn. Liefs wolly
Fijn dat het spuiten meevalt. Die potjes heb ik nooit gehad, maar ach, die handigheid komt vanzelf wel Het schiet bij jou al aardig op he? Ik duim heel hard voor je! xxx