wat voel je na IUI???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door linda73, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda73

linda73 Actief lid

22 jul 2009
    114
    0
    16
    Gisteren mijn 1e IUI gehad....ik voel er helemaal niks van, net alsof er niks gebeurd is. Ben benieuwd of anderen wat voelen en zo ja wanneer!

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    De dag na de iui voel ik eigenlijk ook niets meer.
    Heb altijd nog wel wat bloedverlies maar dat komt omdat ze mijn baarmoedermond met een tangetje vast moeten pakken omdat deze wat gekanteld ligt. De dag zelf heb ik een gevoelige buik maar dat komt meer door mijn gekantelde baarmoedermond denk ik.

Het is dus niet gek dat je niets voelt. Dit wil ook zeker niet zeggen dat het niet heeft gewerkt. Even afwachten meid!! Mijn duimen draaien voor je.

3. Sieb

Sieb Actief lid

1 aug 2008
    127
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Oss
    Ik heb nu 4 keer IUI gehad en alle vier de keren waren anders... De eerste keer had ik buikkrampen, de tweede keer voelde ik niets, de derde keer had ik de dag erna al gevoelige borsten en nu zit ik in de wachtweken na de vierde keer en heb ik vanaf de IUI al ong. pijn. Dussss....

Succes meid!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik had vaak alleen wat buikkrampjes de dagen erna maar verder niks

5. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Het lijkt me prima dat je niets voelt! Ik heb meestal de uren na de IUI lichte krampen en verlies extra slijm. Maar als het goed is voel je een dag later niets meer, tenzij door hormonale veranderingen, maar meestal dus niet direct door IUI.
    Succes!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik had altijd wat krampen en steekjes in de dagen erna. Maar ben nooit zwanger geweest dus dat zegt ook niets.

Succes verder!

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het is eigenlijk wel logisch dat je niks voelt, op misschien een paar buikkrampjes na. Als er bevruchting plaatsvindt, dan is de innesteling pas een week tot 10 dagen na de inseminatie. Zwangerschapskwaaltjes beginnen meestal pas rond je NOD. Dus helaas nog twee weken geduld hebben. Succes!

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Klopt hoor, je kunt ook nog niks voelen.. Er zit niks anders op dan 14-18 dagen afwachten en dan evt testen...

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Linda73: ik heb je een PB gestuurd. Hoop dat je het ontvangen hebt! :D

10. linda73

linda73 Actief lid

22 jul 2009
    114
    0
    16
    Be happy ik heb je berichtje gelezen maar hoe moet ik jou een priveberichtje terugsturen?? ik zit hier nog maar sinds gisteren....groetjes

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Linda73: dat kan op twee manieren: op mijn naam klikken en dan op privebericht sturen of mijn berichtje openen en dan beantwoorden.

:)

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ik heb alle zes keren nauwelijks iets gevoeld, misschien wat steekjes, maar ja het is ook je ovulatie, dus misschien was dat het ook wel. Maar amper iets gevoeld dus.

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ik voel meestal ook niet echt wat na de IUI. Wat ik al voel, schrijf ik toe aan de Pregnyll, deze geeft toch wat zwangerschaps verschijnselen en verdwijnt na een paar dagen pas. Bij de laatste IUI wist ik wel de dag erna zeker dat ik zwanger was, was zo'n raar instinctief gevoel, eigenlijk nergens op gebasseerd.......... helaas mis gegaan, dus nu weer verder bij de volgende cyclus

twinny

Deel Deze Pagina