Voor een vrijgezellenfeest is alle dames gevraagd om een "vriendinnenboekje" in te vullen. Leuk idee, maar best lastig, omdat de vrijgezel in kwestie geen hele goede vriendin van mij is (is een lieve meid hoor, zo bedoel ik het niet, maar we kennen elkaar vnl via onze mannen) Maar goed ik heb even wat inspiratie nodig, want ik ben niet zo goed in die dingen, haha Wat zouden jullie antwoorden op deze vragen: Deze persoon zou ik willen ontmoeten: Deze persoon zou ik voor 1 dag willen zijn: En dan dus nog dingen over haar: Je minder goede eigenschappen (weet iemand iets wat ik daar op kan schrijven, wat niet lullig is en wat vrijwel op iedereen kan slaan ) Een van je domste acties ooit (idem) Thanx voor het meedenken!
zijn toch niet echt vragen die iets zeggen over hoe hecht jullie vriendschap is, of zie ik dat verkeerd ik zou dus gewoon het eerste wat in je op komt invullen
Ik ken geen domme acties of slechte eigenschappen van haar.. dus vandaar mijn vraag. Voor de andere 2 vragen weet ik gewoon niet echt goed wat ik in moet vullen, dus vandaar de vraag of iemand inspiratie heeft.
Hoi!! Wat ik zou invullen dan: Domste actie: ik heb je nog niet kunnen betrappen op 1, maar wie weet in de toekomst? minder goede eigenschap: Geen idee, maar daar weet xxx ( aanstaande) vast wel het antwoord op! zoiets? Die laatste 2 vragen vind ik stom ( doet me een beetje denken aan zo'n ''klasgenotenboekje'' die je op de basisschool liet invullen), geen idee wat je moet antwoorden, gewoon maar doen wat er in je opkomt?
moet je het niet van jezelf invullen die vragen? of is het juist de bedoeling dat iedereen van de bruid invult?
Eerst een gedeelte over jezelf (oa wie ontmoeten/wie zijn) en dan een gedeelte over de bruid (domste actie/slechte eigenschap)
Ik zou er ook een geintje van maken. Wij moesten dat ook ooit een doen. Maar dan eeen pagina of 4. Manman hoe krijg je het vol, maar met veel gein is het gelukt en je wordt steeds meliger.
Het zijn toch dingen die je over jezelf in vult? niet over haar, dus daar hoef je haar toch niet goed voor te kennen?