Hoi meiden, Sinds vorige week is er hier in de buurt een Primark geopend. Voordat ik heen ga, wacht ik wel ff tot de rust daar een beetje wedergekeerd is Maar wat moet ik me bij deze winkel voorstellen? Leuke kleding? Hoe is de kwaliteit etc...
Ik vind het echt een verschrikkelijke winkel Heb er ook eigenlijk nog nooit wat gekocht.. Alleen van die grote tassen die ik dan weleens gebruik als we gaan zwemmen, of als handbagage ofzo Eigenlijk kom ik er nooit dus kan ik niet goed zeggen hoe het is... maar het is niet mijn winkel... Wat ik van de Primark hier in de buurt weet is dat je het beste alleen kan gaan, dus zonder kind en zeker zonder kinderwagen en ook niet in het weekend
ik vind het een hele leuke winkel, zeker voor basisdingetjes! zoals basistruitjes enz enz. ook de kinderkleding is heel erg leuk, en een erg leuke prijs... en bv pyama's ondergoed.lingerie enz vind ik er ook erg fijn.. en sieraden enz als je dat leuk vind.. ik vind het in ieder geval erg leuk winkelen ( alleen altijd druk)
Vind het altijd wel leuk winkelen, kom er meestal met teveel weg voor weinig geld. Zou wel op een doordeweekse dag gaan
ik ben gisteren geweest in Hoofddorp. Ik moet me er wel altijd op instellen, want pfff. Een keer ben ik met kinderwagen geweest, dat is geen aanrader. De kleren vind ik daar niet zo. Veel aparte kleuren en de maten zijn ook apart. Maar tassen, sierraden, sjaals, mutsen, sommige kinderkleding, lingerie enzovoorts, vind ik geweldig!
dan kan je lang wachten t is daar nooit rustig haha ben n keer in rotterdam gweest vind n beetje cheap-ass H&M
Hihi, nee ik verwacht niet dat het er ooit rustig wordt, maar die "net-open-gekte" kan ik helemààl niet tegen Jemig, ik vond een foto op internet van de opening in Zaandam. Rijen dik, niet normaal. Wat bezielt die mensen toch om een paar uur voor zo'n deur te staan wachten? Hij loopt toch niet weg? Echt hoor, gekken Maargoed...Ik werk maar 2 dagen, dus kan lekker op een dinsdagochtend vroeg heengaan. Waarschijnlijk zal het met de drukte dan nog wel gaan (hoop ik)
Dat is zeker in de buurt. Ik werk in assendelft haha. Ik liep donderdag en vrijdag langs, en het was idd ontzettend druk.
Ik vind de primark erg leuk! koop er de zomerkleding voor de kinderen en ik vind de kwaliteit ook goed! ok van sommige dingen iets minder maar ja voor die paar centen. Ik heb daar afgelopen mei 3 vesten gekocht voor 5 euro per stuk en die blijven verbazand mooi zeg!
Nou, ik ga gewoon maar eens heen dan...Lekker op een dinsdag ochtend vroeg, moet toch wel lukken dan (hoop ik). Ik las dat ze 40! paskamers hebben, mss vallen de rijen in dat geval wel mee
Ik was er op donderdagmiddag en ze hadden best wel wat leuke kleren voor kinderen. Ik heb niks gekocht, omdat ik helemaal gek werd van de drukte en de kinderwagens... Dus alleen even scannen en volgende keer misschien voor het echt gaan shoppen.
Ik vind het ook wel leuk. Ik ben in Rotterdam geweest en vorige in Newcastle. Niet alles is leuk hoor, ze hebben ook echt achterlijke dingen, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Ik heb in Newcastle bijvoorbeeld voor Finn een heel tof vest gekocht. grof gebreide kabeltrui, met dikke voering en een capuchon. Echt heerlijk als we met de auto weggaan en de kou niet te erg is. Voor mezelf ook een trui, van dat geel wat je nu ziet. Echt leuk! Verder superveel leuke accessoires voor weinig! Sokken ook echt daar halen! Hier een hele voorraad meegenomen vorige week!
ja idd, ik ga ook echt voor sokken, tassen, sierraden enzovoorts. Echt goed te doen. En die kleding, ja basis shirtjes enzo koop ik daar, maar meer niet echt, houd ik niet zo van, maar dat is echt je smaak.
Ben vooral erg tevreden over de basics. Hele fijne shirtjes en heerlijke stof. Blijven lang mooi en zijn helemaal niet duur!