ik ben opzoek naar een leuke kinder rugzak, nu had ik al gekeken bij koter kado, maar ondanks dat je keuze hebt uit verschillende afbeeldingen en letter typ etc, vind ik ze nu niet echt mooi. en prinsessen of dora rugzak is zo standaart die hebben ze bijna allemaal al ze is gek op beesten (vooral apen, paarden en poedels).
Design Heroes: Rugzak Aap - Peek-a-Boo-tiek - Voor hippe trendy kids ! Cool Items! - .Rugzak Aap Skip Hop - Zoo Pack - Kinder rugzak - Aap Rugzak Paard De Kunstboer | Koffertjes, (rug)tassen, opbergen | Kadomino.nl Crocodile Creek - Kinder rugzak - Paarden tyrrell katz rugzak paarden Van poedels vind ik niet meteen iets.
Ik had laatst bij de Kruidvat een leuke rugtas gehaald, roze geblokt met een vlinder erop. Was maar 4 euro.
Sammies van Samsonite zijn geweldig!!! Wij hebben de bij en het liefheersbeestje. Deze hebben een redelijk groot vak en een kleiner voorvak.
Ik heb er zelf een laten maken via een site (weet niet meer welke site). Met haar eigen foto erop en haar naam. Zo weet ik zeker dat ze weet welke tas van haar is en dat niemand anders hem mee kan nemen.
het is er 1 van woezel en pip geworden, 1 die ik nog nooit eerder had gezien, waar genoeg in kan, ze had hem zelf uit gekozen
** Mini reporterbag ** t zijn geen rugzakken maar voor meisjes vind ik deze ook erg leuk! en volgens mij kun je er diverse afbeeldingen op laten zetten. voor kleuters vind ik deze erg fijn: **** Kinderrugzak **** vooral omdat ze heel ruim zijn. Ivm overblijven vind ik dat erg fijn, omdat de normale kinderrugzak eigenlijk vaak net te klein is voor een brooddoos, beker en een fruitdoosje en in deze kan zelfs in geval van de jas nog bij.....terwijl hij op de rug van mijn zoontje toch goed past. Is dus vrij diep. maar voor een peuter is die misschien nog wel te groot.
Ik wilde net posten dat mijn dochtertje er een van woezel en pip heeft is het toevallig deze? Bekijk bijlage 157883
het is deze geworden, alleen dan zonder die leuke woezels aan de ritsen, die zaten er in de winkel niet aan