Niks aan!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ano19, 13 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijn

karlijn Niet meer actief

Die eerste opmerking van @vrouwvan was nog niet eens een vervelende rot opmerking. Blijkbaar vind jij dit wel. Zoals ik al zei. Dat ging met respect en medeleven. Maar daar leest iedereen overheen geloof ik. Zelfs TS begrijpt hoe ze het bedoelt. "Ik snap dus wel wat je bedoel en het klinkt nog niet eens heel rot maar zo is het vast ook niet bedoelt. Ik neem dus dit ook niet negatief op." Aldus TS.
    En daarbij, Ik zeur niet op anderen. Ik geef aan dat mensen niet zo moeten zeuren op elkaar en dat er gelijk 4 man op @vrouwvan duikt, wat ik belachelijk vind want nogmaals, ze stuurde een normaal bericht.
    Dus....... zoek het lekker uit samen:roflmao: Maak mekaar lekker af hier en stamp elkaar vooral in de grond. Lekker lichtgeraakt hier zeg. :thumup:

vrouwvan vindt dit leuk.
  2. karlijn

karlijn Niet meer actief

Heb je je verloskundige inmiddels al gesproken? Ik hoop dat je klachten nog wat minder gaan worden. En anders desnoods gewoon je huisarts bellen, misschien kan hij qua medicatie nog iets voor je betekenen. Zou fijn zijn als je klachten daardoor afnemen en je weer wat meer kunt gaan genieten van je zwangerschap. Al begrijp ik ook echt dat een fijne zwangerschap echt niet voor iedereen geld. Hoop gewoon dat je je minder naar gaat voelen!

3. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Nou ja zeg..wat een reacties..ik ga dus ook echt niet op iedereen reageren maar vat even kort mijn eerdere reactie samen.

Ten eerste bedoelde ik het helemaal niet rot en dat geef ik ook heel duidelijk aan in mijn reactie. Mensen die daarover heen hebben gelezen moeten mijn reactie dan toch nog een keer lezen.

Ten tweede geef ik heel duidelijk aan dat ik het vervelend vind voor ts en geef haar notabene advies over wat te doen.

Ten derde geef ik nergens aan dat ts absoluut niet mag klagen over de kwaaltjes.

Tot slot @Pippa02 noemt mij jaloers. Doe aub ff normaal. Ik ben zwanger en vrij rap ook zonder mmm. Ik behoor dus ook absoluut niet tot die vrouwen die in jarenlang rond hebben gelopen met een kinderwens. Mijn reactie heeft dan ook absoluut niks te maken met mijn zwangerschap. Beetje rare opmerking dus.

karlijn vindt dit leuk.
  4. Pippa02

Pippa02 Niet meer actief

Ook even beter lezen...
    Ik noem dit soort reacties jaloers, niet jouw als persoon, want ik ken je niet.

Maar aangezien je niet eens zoiets schrijft vanuit je zelf snap ik je reactie helemaal niet...

Maar prima. Verder ga ik er niet op in om het topic clean te houden. Dus je hoeft wat mij betreft ook geen verdere uitleg te geven hoor.

5. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113

Sorry dat ik het zeg hoor..ik kon het echt niet laten om te reageren. Dus mijn mening moet gebasseerd zijn op wat mij persoonlijk aangaat? Ooit gehoord van empathie naar andere toe? Dat ik het goed heb betekent niet dat ik niet kan of mag opkomen voor andere die het minder goed hebben..

Dat is echt het toppunt van echoisme!

@ano19 ik zal je topic verder niet vervuilen met reacties naar andere leden die in tegenstellling tot jou en weinig andere mijn reactie volledig verkeerd interpreteren.

karlijn vindt dit leuk.
  6. Betsy

Betsy Niet meer actief

De enige die nu lichtgeraakt reageerd ben jij.

LMSB, Chocolat en Paardenbloem vinden dit leuk.
  7. karlijn

karlijn Niet meer actief

050323_108174_gorilla.jpg

:roflmao::roflmao::roflmao:

vrouwvan vindt dit leuk.
  8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wauw... Karlijn kent Vrouwvan erg goed ofzo? Vriendinnen die voor elkaar opkomen? Dat idee krijg ik er een beetje bij.

Ik ben het dus ook eens met de rest. TS, het is heel rot dat je je zo voelt. Ik hoop voor je dat het snel iets beter wordt. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik uiteindelijk elke dag overgegeven, maar na een tijd was dit beperkt tot 1x per dag dus dat was wel te doen.

Zwanger zijn kan ontzettend kut zijn. De meeste mensen zijn ook niet zwanger omdat ze zwanger zijn zo fantastisch vinden, nee ze hopen een kind te krijgen. En of die weg daar naartoe nou lang of kort is geweest dat boeit niet, over elke zwangerschap mag geklaagd worden.

Anneliee, Chocolat en Paardenbloem vinden dit leuk.
  9. karlijn

karlijn Niet meer actief

Nogmaals...

050323_108174_gorilla.jpg

vrouwvan vindt dit leuk.
  10. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Lekker volwassen weer met z'n allen zeg. Wauw

OT: wat vervelend dat jij je zo rot voelt zeg. Hopelijk kunnen de HA en de gyn iets voor je betekenen

11. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

TS wat naar dat je je zo rot voelt! Ik zou inderdaad even navragen bij de verloskundige of dat ze iets voor je kunnen doen.

Wat een gezanik weer over niet mogen klagen omdat anderen moeilijk of niet zwanger kunnen worden. Natuurlijk is dat verdrietig, maar van een totaal andere orde. Iemand die er drie jaar over gedaan heeft om zwanger te raken en daarna een helse zwangerschap heeft mag toch ook klagen!

Zwanger zijn is voor sommigen niet leuk en zelfs dat kan zacht uitgedrukt zijn! Depressies, extreem veel pijn, 9 maanden kotsen, eerder een kindje hebben verloren, etc... Allemaal redenen om geen happy zwangere te zijn en ja klagen MAG op zijn tijd!!!

Waarom zijn er zoveel dames op dit forum die er genoegen in scheppen anderen af te branden en/of te veroordelen? Zijn deze dames dan zo perfect? Geloof er geen barst van. Steun elkaar liever!

Paardenbloem vindt dit leuk.
  12. ano19

ano19 Actief lid

11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties dames. Ik heb de vk gebeld en ik ga weer bekkenbodem terapie krijgen eind vd dag kan ik nog amper lopen en kan me er ook moeilijk toe zetten om te gaan lopen. Maar goed ik moet. zij denkt dat het vooral ook komt om dat ik te weinig rust neem en kan nemen dat ik me daarom zo beroerd voel en blijf voelen. Nog een paar dagen en dan beginnen de scholen weer dan kan ik iets meer rust nemen. En ik ga ijzertabletten nemem dat kan ook al werken zei ze. Groetjes en bedankt voor alle reacties.

13. Betsy

Betsy Niet meer actief

Wat een heerlijke volwassen reactie!
    Echt complimenten!

14. Betsy

Betsy Niet meer actief

Zet hem op en lekker bijslapen volgende week!

Pstjepiet vindt dit leuk.
  15. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Schijt aan die moeders waarvan je alles door een roze bril moet bekijken. Natuurlijk ben je blij met je zwangerschap maar dat betekent niet dat je geen kut momenten mag ervaren. Die zijn er nou eenmaal, en klaag maar gewoon van je af! Het is vervelend hoe jij je nu voelt, hopelijk kan de huisarts je helpen.

Deel Deze Pagina