wat zou het kunnen zijn?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Isis857, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    Hoi meiden,

Ik heb 7 dpo een tempdaling van 0.2 C gehad. Vervolgens de dag erna een tempstijging weer van 0.2 C en de dag daarna een lichte stijging van 0.1. temp houdt aan. Temp is nu 37.2 C.
    Vanaf 7 dpo heb ik ook krampen en af en toe steken laag onder in mn buik. Ook zijn mn borsten gevoelig. Met name mn tepels jeuken met vlagen verschrikkelijk en af en toe doen mn borsten zeer. Het lijkt op een soort steken dan.

Wie herkent dit? Ik heb het idee dat het symptomen zijn die op innesteling lijken, maar ben benieuwd of er nog meer dames zijn die dit hebben gehad en of ze wel of niet zwanger waren :)

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik ben benieuwd naar je kaartje, kun je die hier plaatsen?
    Over je klachtjes, heb ik al een reactie geplaatst in het symptonen-topic van je ;)
    Hoe gaat het nu?

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    Ik heb een app op m'n iPhone.. Gebruik dus geen ff. Zal kijken of het lukt m'n kaartje online te krijgen. Kaartje ziet er beetje zo uit.. Temp begon 36.8/36.7, bij ovulatie 36.5, daarna gestegen tot 37.1, bij 7dpo een daling opeens naar 36.9, 8 dpo 37.1, 9 en 10 dpo 37.2 en vandaag 37.4

Qua symptomen gaat het nog een beetje hetzelfde..alleen gaan m'n borsten en rug steeds meer pijn doen.. :) begint langzamerhand wel vervelend te worden. Vanochtend ook weer wat steken in mn buik gevoeld. Twijfel of ik zal gaan testen of toch probeer te wachten. Pijn in m'n borsten vind ik nl zo raar.. Heb ik nooit en t wordt dus steeds erger..

Hoe is het met jou? Al kwaaltjes en klachten? En al plannen om te testen?:)

4. moui

moui Bekend lid

Aug 20, 2010
    587
    0
    0
    spannend isis!
    hoop dat je zwanger bent en de temp stijging daardoor komt.

nog geen jeuk in je handen om al te testen?

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    Ik hoop t ook!;) zie dat jij vandaag ook kan testen! Spannend! Al getest??

Ik kon het inderdaad toch niet laten en heb vanochtend een test gedaan. Ik denk dat ik een heeeel licht streepje zie, maar twijfel of het geen verbeelding is :D moet maar rustig afwachten.. Zolang m'n temp niet daalt en ik geen bloed zie, vind ik het prima! :)

6. moui

moui Bekend lid

Aug 20, 2010
    587
    0
    0
    had vrijdag al getest, echt erg hoor :$

zit wel te twijfelen of ik nog een test zou doen.

leuk! streepje zou mooi zijn :D

7. Gerlinda

Hey spannend :):) ik duim dat je volgende test donkerder zal zijn :D
    Wanneer test je weer? en welke test gebruik je dan? duim, duim, duim...

Moui, testen meid... vrijdag is al lang geleden, hcg is nu wel vele malen verdubbeld :D:D

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    @ Adora: ik hoop het ook! Zou zo leuk zijn!! ;) M'n nod is donderdag. wil in ieder geval tot dan wachten. Anders test ik vrijdagochtend denk ik. Gebruik KV 2v5, hoor daar de beste verhalen over :) Probeer er niet TE veel mee bezig te zijn..maar dat lukt haast niet :p
    Heb jij al getest dan Adora? Duim ook voor jou dat het raak is deze maand!

@ Moui: vrijdag is inderdaad al weer even geleden! Toen nog een nega test dus? Zoals Adora zegt, zal gewoon weer een test doen! Het moet inmiddels al zoveel verdubbeld zijn! Wat zou het toch mooi zijn..een streepje!:D

9. moui

moui Bekend lid

Aug 20, 2010
    587
    0
    0
    een streepje isis?
    2 streepjes! :p

ik wacht nog een paar dagen, dan nog niet ongi dan test ik.
    mijn temp doet ook al zo raar schommel de schommel

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    En Moui?? Nog geen ongi te bekennen? Zie dat vandaag je nod is! Spannend! Hoop voor je dat je ongi wegblijft :D

Hier nog steeds weinig veranderd. Temp blijft hoog en nog geen ongi te bekennen! Normaal daalt m'n temp 2 dagen voor nod, maar vandaag een dag voor nod is ie nog hoog.:) Ook nog niet het gevoel dat m'n ongi er aan zit te komen, maar het is natuurlijk ook morgen pas. Rugpijn is wel een beetje toegenomen en de pijn in mn borsten neemt weer iets af.

11. moui

moui Bekend lid

Aug 20, 2010
    587
    0
    0
    nog steeds geen ongi, temp vanmorgen om half 7 36.8 en erna nog geslapen en om 8.40 weer getempt was die 36.9

wel last van gevoelige borsten nu.

erg spannend hoor isis! :D

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    Dat zijn goede berichten Moui :D Beginnen je borsten nu voor het eerst pijnlijk te worden?

hier temp vandaag 37.2, 1 dag een piekje van 37.4 2 dagen geleden en nu alweer 2 dagen 37.2. Als ik ongi wordt keldert mn temp meestal 2 dagen voor nod naar 36.7, dus mn temp is nog duidelijk verhoogd.;)

Nog geen kriebels om toch maar te testen?? ;)

13. moui

moui Bekend lid

Aug 20, 2010
    587
    0
    0
    ja vanmorgen toen voelde ik en deed het een beetje pijn.
    toch wel hoor :p
    maar weet niet of ik wel zou testen :p
    wie weet maak ik mezelf gewoon zo gek om te denken dat ik zwanger ben.

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    Ja snap ik! Toch komen we er alleen maar achter via testen he:D
    Ik hoop voor je dat je gauw een
    Positieve test hebt! Ik vind t nl wel lastig om met al die kwaaltjes niet te testen;)
    Kijk ook steeds op de vorige test of ik het streepje nog wel echt zie :p t is zo licht dat ik de ene x denk dat ik het me verbeeld en ff volgende x toch zeker ben dat ik m nog zie. :D

15. moui

moui Bekend lid

Aug 20, 2010
    587
    0
    0
    nou isis jij moet gewoon een positieve hebben!!

ik heb vanmiddag om 4 nog een test gehaald en gedaan en 2de streepje volgde al snel.

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    Wow!! Wat super!! Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je gelijk hebt en ik ook gauw een 2e streepje heb :p

17. Gerlinda

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaw.... GEFELICITEERD meid :):):)

18. moui

moui Bekend lid

Aug 20, 2010
    587
    0
    0
    dankje adora!

hoop het ook isis!
    morgen weer testen?

19. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    Ik denk dat ik vrijdagochtend ga testen als ik niet ongi wordt.. Morgen druk, werken tot 5 en s avonds nog sporten.. Vind t zoo spannend!! Vanavond ook weer trekkend gevoel met af en toe steekjes links..

Ben superblij voor je Moui!
    Adora, jij al nieuws?

20. moui

moui Bekend lid

Aug 20, 2010
    587
    0
    0
    vrijdag duurt nog lang haha :p

Share This Page