Hallo, Ik weeg zeker niet te zwaar voor mijn lengte, maar ben niet gelukkig met mijn figuur. Hangbillen, hangbuik, borsten weg..... Iemand nog daverende tips...? Ben echt geen sporter, en afvallen is volgens mij gewoon niet de juiste optie, wordt alleen maar op de plekken waar ik al dun ben nog dunner, en niet in de 'probleemgebieden'. Ik zie er voor mijn gevoel echt uit alsof ik een heel aantal weekjes zwanger ben.
Geen tips, wel herkenning. Alhoewel je daar waarschijnlijk niets aan hebt . Ik weeg nu zelfs minder dan vóór de zwangerschap van mijn eerste, maar mijn lichaam is een stuk minder mooi -> zacht buikje, hangbillen en hangborsten. Vreselijk! Vooral die borsten zijn me een doorn in het oog, maar ja, weinig aan te doen ben ik bang. Ik heb ook echt een gruwelijke hekel aan sporten en doe het dus ook niet, dus ik accepteer mijn lijf maar gewoon zoals het is. Voor een vrouw met 2 kinderen waarvan de zwangerschappen snel op elkaar volgde vind ik eigenlijk dat ik er nog best goed uitzie .
Ik heb ook geen tips voor je, maar ik herken het helemaal! Een zwangerschap is wat dat betreft gewoon funest voor je lichaam..
Hallo, bedankt voor jullie reacties! Meestal maakt het me niet eens zoveel uit, maar aan het strand of als je kleding aan het passen bent, of van top tot teen voor de spiegel dan baal ik er wel van hoor! Maar ben ook superblij met mijn kids en zou niet meer willen ruilen voor het figuur van voor de zwangerschap maar dan zonder kids! Corrigerende hemdjes heb ik ook geprobeerd, maar die zitten zo strak en rollen omhoog, dus die liggen nu ongebruikt in de kast....
Volgens mij is de enige oplossing toch echt sporten. Als je daar geen zin in hebt, dan gewoon tevreden zijn met je lijf zoals het is
Plastisch chirurgje doen???!!!!! hahaha nee hoor maar jah verder valt er weinig te doen als je ook niet wilt sporten. Trots zijn op je lichaam en accepteren dat het nu eenmaal zo is zou ik zeggen!
Veel hemdjes rollen omhoog ja, maar sommige niet! Ik heb er twee van de hema die dat niet doen, die zijn wat langer waardoor ik ze in mn onderbroek en in mn kleding kan stoppen. En de pasvorm moet bij je figuur passen. Ik heb er namelijk ook eentje die een te strak middenstuk heeft en die kruipt heel erg omhoog. Terwijl de andere twee wat rechter zijn, en die blijven veel beter zitten! En wat het strakke betreft; het aantrekken op dag 1 is lastig, doe ik vaak via mn heupen. En door het dragen rekt ie dan al snel iets uit, waardoor dag 2 al prima te doen is. Dag 3/4 is ie vaak al zoveel uitgerekt bij mn heupen (zandloperfiguur) dat ik hem opnieuw moet wassen...
ik heb die ook van de hema, met een soort strak stuk om je buik en een brede kanten rand, maar ze zitten echt ergens ruim boven mijn navel als ik ze niet steeds naar beneden trek wie weet ga ik dan toch nog maar eens sporten libra....
Ha, ik ben gewoon aan het rond neuzen hier! Nog geen kids gehad, zijn nu aan t proberen voor de eerste. Maar heb al striae sinds ik 11 ben, heel erg op m'n heupen en benen.. Verschrikkelijk onzeker was ik toen ik jong was. Toen ben ik zo ondsettend veel afgevallen dat ik mijzelf vorig jaar ook graat mager heb gezien! En geloof me dan begin je gewoon van je lijf te houden wanneer je gezond bent. Een laagje vet of vel houdt je lekker warm al niet alleen in de winter ook wanneer het buiten een beetje nippy is! Ik schranz mezelf nu helemaal te buiten waar ik ook maar zin in heb en wanneer ik het weer warm heb of het echt begint te dijen zal ik wel weer op moeten passen wat ik eet.. Maar wat ik naar eigen ervaring heb gemerkt is dat wanneer jij je gewoon goed voelt in je eigen vel dan komt de rest van zelf. Zolang je partner je aantrekkelijk vind en ook houdt van het lijf wat je hebt waar mee jij jullie wondertje op de wereld hebt gezet komt het allemaal goed! Ieder mens is mooi ook met hangbillen, buik en borsten! knuf x