hoi, ik heb een vraag, ben ik nou zwanger of niet, ik heb nu al een week last van bepaalde symptomen, het begon met mijn darmen, rommelende darmen, pijn in mijn rug, maar nu heb ik de afgelopen dagen erg veel last gehad van hoofdpijn steken in onderbuik ( heb ik wel eens vaker maar dat gaat normaal gepaard met licht bloed verlies) maar nu dus niet, nu heb een vanochtend een test gedaan, eigenlijk iets te vroeg maar denk dat iedereen dat wel doet, toch de hoop hebben iets te zien, o ja ook nog last van misselijkheid, hoef niet over te geven, maar wel het gevoel, dat heb ik sóchtends maar ook over dag, als ik gegeten heb, of juist honger heb. maar over de test die heb ik vanochtend gedaan, en er is een een vaag streepje te zien het is geen vette streep, maar zonder hem in het licht te houden zien ik een vaag streepje, kan ik er nou van uit gaan dat ik zwanger ben, of is dit nog helemaal niet zeker? en de test over week of zo nog eens doen ( wat ik denk ik toch wel doe ) maar kan ik nou een gat in de lucht springen, of moet ik daar nog mee wachten groetjes
Hoi, Kun je de foto misschien in je album plaatsen? Dan kunnen we mee kijken... Maar meestal is een streepje een streepje... kijk maar in mijn album daar staat een foto van 2 dagen voor nod... goed kijken hoor, is een heel licht streepje. Een paar dagen later een vette streep (geen foto van helaas) Welke test heb je gebruikt? Ik die van kruidvat 2 voor 5,- die zijn erg betrouwbaar. Maar alvast een hele voorzichtige gefelictieerd! Groetjes Cynthia
Tsja... Een streep(je) is een streep hè! Veel vrouwen denken dat het een overduidelijke streep moet zijn, maar dat hoeft niet per se. Als de onduidelijkheid blijft kan je misschien bloed laten prikken. Sterkte.
In mijn album staat een test die ik op de dag dat ik ongesteld moest worden heb gedaan. Ook bijna niets te zien terwijl het zo'n supergevoelige van Trekpleister (zelfde als Kruidvat) was. Mijn pa en ma zagen het niet en op de foto is ie nog beter te zien dan in het echt. Paar dagen later kreeg ik wel een dikke vette streep. Streepje = streepje = zwanger he