Anouschka (7,5 maand oud) stopt niks in haar mond. Op zich niet erg, maar mijn oudste deed niks anders. Nu wil ik graag dat ze zelf wat gaat eten a la rapley, maar dat gaat natuurlijk niet zo. Ze mag ook brood eten, maar een broodkorst doet ze dus ook niet in haar mond. En om nou een half uur naast haar te zitten om die korst in haar mond te houden..... Zijn er nog meer baby's die niks zelf in de mond stoppen? En zo ja, tot hoelang duurde dat? Wanneer deden ze dan wel iets in haar mond?
Hier hetzelfde "probleem"moet ook alles voor meneer vasthouden hihi...hoop dat ie het snel zelf gaat doen hihi
heel herkenbaar. Hier een meisje van bijna 11 maanden. En pas de laatste paar weken stopt ze af en toe iets in haar mondje. Vandaag voor het eerst een stukje brood Begon me stiekum al zorgen te maken. Achja, komt vanzelf wel allemaal (is mijn motto, maak me niet zo snel druk )
nou bij mij is het net anders om. Dylano stopte eht niks in de mond en vond zelf eten vies hihi maar da veranderde zodra hij zelf kon eten met een lepel zo rond 11 maand en Dylarius stopt al sinds 6 maanden echt alles in de mond en dat is wel ff wennen suc6 hopelijk krijgt ze snel de smaak te pakken