koud! naar buiten??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door claudia2008, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    hoi!

Even een vraagje aan de mama's;

Gaan jullie met de kleine naar buiten nu het zo verschrikkelijk koud is? Hier is het nu -8.....
    Vind het normaal wel lekker even naar buiten te gaan maar nu....brrrrrr...erg koud.....:$

Groetjes Claudia

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wij moeten vanmiddag even de stad in. ik zorg ervoor dat zijn jasje warm is als we buiten gaan. muts op, handschoenen aan en zo de `voorverwamde`auto in. in de stad meteen in de buggy met dikke voetenzak en dan even snel de stad in. als je hem goed aankleed heeft hij het niet echt koud hoor. maar zou nu niet naar buiten gaan zonder muts en handschoenen (zeker niet bij min8!) ps. mijn zoon is al 14 maanden en kan wel tegen een stootje. als je kindje net een paar weekjes oud is zou ik toch zoveel mogelijk binnen blijven

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ja joh; lekker gaan, goed inpakken, lekker in de voetenzak, evt een dekentje. Is wel heel gezond dit weer!!

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Vorig jaar toen mijn zoontje een week oud was, was het geloof ik ook zo koud. Zelfs toen ben ik met hem wezen wandelen, hetzij wel ontzettend goed ingepakt :)

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gewoon gaan hoor, doe ik ook. ( gister dan vandaag niet) lekker warm aankleden. lekkere muts op en wanten aan voetenzk etc. niet te lan dat dan weer niet. half uur drie kwartier ofzo. hartstikke gezond nu juist!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja joh, lekker met de kleine naar buiten.
    Goed inpakken, het is zo gezond dit weer :D

7. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Vorig jaar was het inderdaad rond deze tijd ook zo koud en Noelle was toen bijna 2 maanden oud. Ik had haar toen lekker warm ingepakt in een skipakje en ben toen wel mijn oudste dochter bij de ijsbaan op gaan halen. Het is inderdaad wel heel gezond weer om een frisse neus te halen, maar zou ook niet te lang gaan wandelen. Die kleintjes liggen of zitten toch stil in de wagen, terwijl je zelf wel warm wordt van het lopen. Maar als je je kindje goed warm aankleed is het wel te doen. Eventueel kun je bij de hele kleintjes nog een warme kruik in de kinderwagen leggen.

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    of ik nou wil of niet, ik heb deze en volgende week iedere dag wel een afspraak buitenshuis, of moet boodschappen doen, dus mijn meisje zal wel mee moeten...maar in de mc met voetenzak zit ze tot haar neus in, dus dat is echt wel warm zat!ze heeft een mutsje op en een capuchon op haar vestje.

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ja hoor, heerlijk met dit gezonde frisse weer naar buiten toe... wel lekker inpakken in een skipakje ofzo, maar lekker gaan wandelen in de winterzon!

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Wij gaan wel gewoon als het kan hoor. Goed inpakken, lekker een dekentje over de benen en hopsa. Kan geen kwaad en een frisse neus is altijd goed. Ik blijf alleen niet heel lang buiten met Caitlin als het zo koud is, ze is wel een beetje klein natuurlijk.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lekker doen!
    Gister ook lekker stukje wezen wandelen met de kleine mannen.
    Straks misschien ook weer.

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ga gewoon naar buiten, toen de kleine vorig jaar met die kou zo klein was ook. Goed inpakken!

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ben net terug:)

Het is echt heerlijk. Dochter een winterjas aan met capuchon, wantjes en de voetenzak dicht. Geen probleem.

Oja en als je de kap van de wagen omhoog doet is ze ook beschermd tegen koude wind.

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.427
    36.306
    113
    Ja hoor, zoals de anderen ook al zeggen, lekker gaan! Ik ga straks ook even een wandeling maken, mijn zoontje wordt gek als hij de hele dag binnen moet zitten en ik eigenlijk ook wel.

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.813
    4.194
    113
    Hier ook lekker naar buitenhoor! Stel je voor dat het nog 3 maanden koud is, zit je 3 maanden binnen :)
    Wel let ik erop dat ik geen uren buiten ben nu, maar ff een frisse neus is heerlijk!

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij gaan ook gewoon elke dag lekker naar buiten hoor, weer of geen weer. Goed inpakken en dan kan 't prima.

17. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ja hoor, gewoon doen!
    heeeerlijk!

18. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou als ik geen afspraken hebt dan blijf ik lekker thuis....ga echt niet wandelen met dit weer! Heb zelf zo'n hekel aan de winter en de kou dat ik het niet ga opzoeken als het niet nodig is.

Gister hebben mijn zoontje en ik lekker heel de dag lekker in een thuiskloffie gelopen. Hou ik van! :D

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oooh als ik echt heel de dag binne moet zitten wordt ik echt zo duf als een konijn. al is het maar even naar de appie ofzo. ben vandaag ook nog niet buiten geweest maar dalijk heerlijk er fff uit! maar goed ieder zijn ding:)

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Goed aankleden en naar buiten gaan. Het is veel beter (gezond) om met de kleine naar buiten te gaan, kan ze haar weerstand opbouwen en wennen aan dit weer.

Deel Deze Pagina