Wat een gek ding, kan iemand met mij meekijken??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door schorpioen87, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schorpioen87

6 nov 2012
    63
    0
    0
    Hoi dames,

Ik had echt een mooi kaartje, alles verliep zoals het hoorde, voor ovulatie (dacht ik) mooie gelijke basistemperatuur, toen dipje en daarna stijging dus de ovulatie. Hij gaf dan ook dag 18 als ovulatiedag. Nu heb ik net weer een dipje gehad en geeft dat ding ineens een andere ovulatiedag aan. Naar mijn idee klopt dat niet en moet het gewoon op dag 18 zijn geweest. Willen jullie even kijken en jullie mening geven over wanneer jullie denken dat mijn ovulatie is geweest? Als het toch dag 21 is, heb ik wel heel weinig kans deze ronde :(

Groetjes Schorpioen

http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik zie alleen mijn eigen kaartje als ik op de link klik.

3. schorpioen87

6 nov 2012
    63
    0
    0
    Haha, dat is niet helemaal de bedoeling. Ik zal als ik thuis ben even kijken hoe ik de goede link kan neerzetten.

Groetjes

4. Yris

Yris Niet meer actief

Ik ben benieuwd naar je kaartje ;) FF heeft het ook wel eens mis ;)

5. schorpioen87

6 nov 2012
    63
    0
    0
  6. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dag 18. Misschien zet FF hem over een paar daagjes weer goed.

7. Yris

Yris Niet meer actief

Dag 18 lijkt mij, het is iets makkelijker voor FF als je je afscheiding zou noteren, iig de vruchtbare dan ;)

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Had ik ook, maar heb het kruis gewoon weer teruggeplaatst :p hij wordt dan alleen blauw, maar dat vind ik ook goed ;)

9. schorpioen87

6 nov 2012
    63
    0
    0
    Thanks voor jullie reactie meiden. Dat geeft mij weer een beetje hoop dat het deze ronde raak kan zijn. Volgende ronde zal ik ook mijn afscheiding erin verwerken zodat ik niet meer in de war hoef te zijn. Maar stiekem hoop ik natuurlijk dat die volgende ronde niet hoeft te komen.

Deel Deze Pagina